اخبار داغ

همایش عفاف و حجاب در املش برگزار شد

همایش عفاف و حجاب در املش برگزار شد
همایش عفاف و حجاب همزمان با سالروز عفاف و حجاب در کانون معصومیه شهرستان املش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به به نقل از املش ما  ظهر دیروز همایش عفاف و حجاب همزمان با سالروز عفاف و حجاب در کانون معصومیه شهرستان املش برگزار شد.
حجت الاسلام پاکیزه در این مراسم که به همت بسیج خواهران سپاه ناحیه املش برگزارشده بود گفت: حجاب ارزنده ترین نمودهای فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی اسلامی است که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام می رسد، اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی و منتهای ارزش و اعتبار خود رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , املش ما, املش ما,
,

همایش عفاف و حجاب املش1

, همایش عفاف و حجاب املش1, همایش عفاف و حجاب املش1,

امام جمعه موقت املش افزود: رعایت حجاب تنها مربوط به زنان نیست، بلکه مردان نیز باید حجاب داشته باشند و رعایت حجاب هم مربوط به زنان و هم مربوط به مردان است.

,

وی با بیان اینکه امروزه دشمنان ما جهت آسیب رساندن به خانواده‌ها به ویژه جوانان روی بحث مسائل فرهنگی تمرکز کرده‌اند، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به ملت ایران اسلامی بوده‌اند.

,

همایش عفاف و حجاب املش

, همایش عفاف و حجاب املش, همایش عفاف و حجاب املش,

فرمانده سپاه ناحیه املش در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما گفت : دشمنان به دنبال ایجاد انحراف‌های اخلاقی و اجتماعی در بین خانواده‌ها به ویژه نسل نوجوانان و جوانان بوده و ضروری بوده که همه ما در این زمینه هوشیار باشیم.

,

سرهنگ پاسدار داریوش خوشحال افزود: باید زمینه‌های لازم برای آگاهی هر چه بیشتر و بهتر زنان و مردان جامعه اسلامی در راستای حفظ حجاب و عفاف و شئون اسلامی در جامعه را از جمله برگزاری همایش و گردهمایی در این خصوص را فراهم کرد.

,

در پایان این مراسم به چند تن از بانوان محجبه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

,

/انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه