اخبار داغ

کم‌ آبی ۲۵۰۰ هکتار اراضی رضوانشهر

کم‌ آبی ۲۵۰۰ هکتار اراضی رضوانشهر
فرماندار رضوانشهر از کم‌آبی ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از رضوان خبر ، حمیدرضا امام‌ پناهی در جمع دهیاران این شهرستان دهیاران را مدیران گمنامی دانست که همواره برای توسعه جامعه تلاش می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضوان خبر ,

وی هدف از برگزاری جلسه مذکور را تجلیل از زحمات دهیاران شهرستان عنوان کرد و افزود: از دهیارانی که برای پیشرفت و آبادانی روستاها تلاش می‌کنند حمایت می‌کنیم.

,

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه هیچ دهیاری حق ندارد از بیت‌المال برای شخص خاصی در انتخابات هزینه و حمایت کند، افزود: عزم دولت این است که با رعایت عدالت به عنوان امانتدار مردم حافظ آرای مردم باشد.

,

وی آرامش و امنیت حاکم بر جامعه را به برکت جانفشانی شهدا دانست و گفت: اگر هر کس با نگاه تکفیری آرامش و وحدت را در جامعه زیر سئوال ببرد با او برخورد شدید می‌شود.

,

فرماندار رضوانشهر با اشاره به جنایات گروه‌های تکفیری در کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: به برکت خون پاک شهدا و ولایت در داخل مرزهای کشورمان امنیت کامل حاکم است و این تفکر به ذهن کسی خطور نمی‌کند که به مرزهای ما نزدیک شوند.

,

وی با بیان اینکه ۸ هزار هکتار اراضی خارج از شبکه در صومعه‌سرا وجود دارد، تصریح کرد: از این میزان، ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار با بحران کم‌آبی مواجه است و دهیاران موظف هستند در روستاها کمیته شورای آب تشکیل دهند تا آب مدیریت و اولویت‌بندی شود.

,

معاون فرماندار رضوانشهر نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: دهیاران نخستین نیروی دولت و وزارت کشور در مسایل مختلف اجرایی و سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستند.

,

ابراهیم چراغی، دهیاران را آینه نظام و مدیران پایه دولت در روستا‌ها دانست و گفت: از دهیاران انتظار می‌رود در عرصه‌های مختلف با مردم پای کار باشند.

,

دهیار بخش پره‌سر نیز به نمایندگی از دهیاران با تبریک سالروز دهیاری‌ها گفت: با برطرف شدن مشکلات سطح خدمات‌رسانی دهیاران در روستاها ارتقا می‌یابد.

,

پرویز مهدی‌پور حمایت از دهیاران را موجب ماندگاری بیشتر در روستاها دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه