اخبار داغ

با حضور سیروس رجا مالک باشگاه رهپویان :

نصرت ایراندوست به عنوان سرمربی رهپویان معرفی شد

نصرت ایراندوست به عنوان سرمربی رهپویان معرفی شد
با حضور هادی پور ریس اداره ورزش و جوانان رضوانشهر ، سیروس رجا مالک باشگاه رهپویان رضوانشهر و جمعی از اصحاب رسانه نصرت ایراندوست به عنوان سرمربی تیم رهپویان معرفی گردید .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مریان خبر، روز گذشته در اداره ورزش و جوانان رضوانشهر نصرت ایراندوست مربی کهنه کار گیلانی به عنوان سرمربی تیم رهپویان رضوانشهر معرفی شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,

در این مراسم معارفه ابتدا عادل هادی پور رئیس اداره ورزش و جوانان رضوانشهر دقایقی در مورد تلاش های صورت گرفته برای صعود تیم رهپویان به لیگ دسته دو صحبت کرد . وی گفت ما باید از همه امکانات سخت افزاری، زیرساخت های موجود و نیروی انسانی علاقمند به ورزش فوتبال برای موفقیت تیم رهپویان و صعود به لیگ دسته اول و حتی صعود به لیگ برتر استفاده کنیم . وی با اشاره به هزینه های تیم داری و مشکلات فوتبال، خاطرنشان کرد: تماشاگران و مردم رضوانشهر نشان داده اند که عاشق تیم رهپویان هستند و حمایت های تماشاگران یک امتیاز مهم برای تحقق اهداف ورزشی باشگاه رهپویان محسوب می شود که امیدواریم در بازیها این حمایت ها چند برابر شود.

,

سیروس رجا مالک باشگاه هم طی سخنانی تیم رهپیویان را متعلق به مردم رضوانشهر و گیلان دانست .

,

وی در ادامه گفت من عشق به فوتبال را در رضوانشهر دیده ام و این عشق به من کمک کرد تا بتوانیم این موفقیت را بدست آوریم .

,

رجا در بخش دیگر صحبت های خود گفت : من با تمام توان از سرمربی تیم پشتیبانی می کنم و از آقای ایراندوست می خوایم با تمام توان تیم را رو به جلو ببرد.

,

 

,

نصرت ایراندوست هم در صحبت های کوتاهی اعلام داشت من از همین امروز بعد از ظهر تمرینات را با تیم آغاز خواهم کرد . از علاقمندی رضوانشهری ها به فوتبال واقفم ، دست به دست هم دهیم و تا یک تیم که شخصیت قهرمانی در همه ابعاد دارد داشته باشیم . ما حرف اصلی را در زمین اصلی می زنیم .

,

قابل ذکر است ایراندوست مدرک مربگیری A آسیا و سابقه سرمربیگری تیمهای ملوان انزلی، فجر سپاسی شیراز ، چوکای تالش و همچنین تیم ملی نوجوانان و جوانان فوتبال کشورمان را در کارنامه خود دارد .

,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام / 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه