اخبار داغ

توقف استقلال در بازی پرحاشیه!

توقف استقلال در بازی پرحاشیه!
شاگردان پرویز مظلومی در دیداری دوستانه در کردان مقابل نیروی زمینی تهران متوقف شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا تیم فوتبال استقلال در زمین چمن کمپ ورزشی کردان در حضور نزدیک به 400 هوادار خود مقابل نیروی زمینی به تساوی بدون گل دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاگردان مظلومی با وجود برتری در هر دو نیمه نتوانستند دروازه حریف را باز کنند البته حملات این تیم در اواخر مسابقه خطرناک بود تا جایی که ضربه دیدنی جابر انصاری به تیر دروازه حریف اصابت کرد و سپس به بیرون رفت و در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید.

,

استقلال در نیمه اول با یک ترکیب و در نیمه دوم با ترکیبی دیگر به زمین رفت که وحید طالب‌لو در ابتدای نیمه دوم جایگزین مهدی رحمتی شد.

,

همچنین بازیکنانی مثل شهباززاده، حیدری، اسماعیلی و روزبه چشمی به جای نفراتی مثل کرار، برهانی، برزای و خرسندنیا رفتند.

,

حواشی نیمه دوم این مسابقه به شرح زیر است:

,

* بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان در ابتدای نیمه دوم با پرویز مظلومی خوش و بش کرد.

,

* هواداران استقلال به خسرو حیدری بابت به دنیا آمدن فرزندش تبریک می‌گفتند و او را تشویق کردند.

,

* میلاد فخرالدینی مدافع تیم استقلال به دلیل آسیب‌دیدگی امروز در ترکیب تیمش بازی نکرد و تنها به تمرینات اختصاصی پرداخت.

,

* پرویز مظلومی درست مثل نیمه اول بازی در گوشه‌ای از زمین مسابقه تیمش را تماشا کرد و مجید صالح از گوشه دیگری از زمین نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد.

,

* در اواخر مسابقه در کمپ دهکده کردان گردوخاک شد و فضای عجیبی کردان را فرا گرفت.

,

* با بازی دوستانه امروز اردوی 10 روزه استقلال در کردان به پایان رسید و آبی‌پوشان مجدداً از روز شنبه تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

,

 پس از پایان دیدار تدارکاتی استقلال و نیروی زمینی که با تساوی بدون گل به پایان رسید هواداران به زمین ریخته و بی‌نظمی زیادی را ایجاد کردند.

,

جالب اینکه از دقیقه 80 تا 90 بازی نیز هواداران به قدری به زمین مسابقه نزدیک بودند که حتی در برخی مواقع داخل زمین می‌شدند و کار را برای انجام این بازی سخت می‌کردند و حتی در نقاطی از زمین بازیکنان برای پرتاب اوت با مشکل مواجه می‌شدند که در این لحظات خواهش و تمنای کادر فنی دو تیم برای خروج هواداران بعضاً بی‌تأثیر بود.

,

در پایان مسابقه نیز کنترل هواداران دشوار شد و در غیاب نیروهای انتظامی آنها به زمین ریختند تا با چهره‌های محبوب خود از نزدیک دیدار کرده و با آنها عکس و امضا بگیرند.

,

در پایان بازیکنان که شرایط را آنطور دیدند فرار را ترجیح داده و به سمت پارکینگ رفتند تا اینچنین از این هرج و مرج به وجود آمده در امان باشند.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه