اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

ورود کالاهای فرانسوی به ایران از خون های آلوده، آلوده تر است

ورود کالاهای فرانسوی به ایران از خون های آلوده، آلوده تر است
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران نباید اجازه در اختیار دادن فضای بازار و واردات کالا را به کشورهای غربی از جمله فرانسه بدهد زیرا این اقدام برای کشورمان سمی مهلک و از خون های آلوده، آلوده تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دخیل عباس زارع زاده سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو اختصاصی با "پایگاه اطلاع رسانی کرمان۱۴۰۰ " در رابطه با سفر فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه به ایران گفت : کشورهای اروپایی عطش یافتن بازار ایران را در سر دارند زیرا ایران برای این کشورها به عنوان پل ارتباطی و اقتصادی شرق و غرب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی کرمان۱۴۰۰,

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود : ایران دارای دو دریای بسیار مهم استراتژیک است که رابط بین کشورهای شرقی و غربی است و این موقعیت کشورمان برای اروپایی ها جایگاه بسیار بالایی دارد.

,

وی ادامه داد : آمدن فابیوس به ایران بیشتر دارای جنبه اقتصادی است و علاوه بر این فابیوس متهم به صادرات خون های آلوده به ایران و برخی از کشورهای جهان است و ما باید نسبت به حضور این شخصیت در کشور مشکوک برخورد کنیم و سفر آن ها را تحت کنترل داشته باشیم.

,

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید این کشورهای غربی را وادار به وارد کردن تکنولوژی به ایران کنیم ، خاطر نشان کرد : ایران باید به سمت تولید کالا و فرآوری برود و این کار می تواند با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در کشور انجام گیرد و نباید اجازه در اختیار دادن فضای بازار و واردات کالا را به کشورهای غربی از جمله فرانسه بدهیم زیرا این اقدام برای کشورمان سمی مهلک و از خون های آلوده، آلوده تر است.

,

زارع زاده عنوان کرد : ما باید فضای اقتصادی کشور را بر مبنای اصل تولید ، ورود تکنولوژی و فنون غربی شکل دهیم زیرا افرادی امثال فابیوس بیش تر قصد و نیت صادرات فرآورده های کشور خود را برای ما دارند و کشور ما نباید زیر بار این مسئولیت رود .

,

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در رابطه با کارشکنی های فابیوس در طی مذاکرات ایران و گروه۱+۵ و حمایت از صهیونیسم ها تشریح کرد : فابیوس و حزبش افراد پست و به نوعی مرتبط با صهیونیست های بین المللی هستند و کشورهای اروپایی ،استکباری و آمریکایی معمولا دارای این چنین حالاتی هستند و در برخورد با این کشورها یا باید قطع رابطه کلی کرد و یا این که در صورت رابطه عواقب این کار را کنترل کنیم.

,

وی بیان کرد: باید بدانیم که کشورهای غربی دوست کشور ما نیستند و با جمهوری اسلامی عناد دارند و در عین حال هم تا وقتی دارای زور و قدرت هستند در برابر کشورها مقاومت می کنند و در غیر این صورت به سمت و سوی منفعت طلبی می روند.

,

زارع زاده در پایان گفت: افرادی همانند فابیوس که در مذاکرت نتوانسته اند به اغراض خودشان در توافق هسته ای دست یابند اکنون به سمت و سوی تامین منافعشان آمده اند و کشور ما باید با این افراد مشکوک و محتاط برخورد کرده و نظارت کنترل شده ای را در فضای اقتصادی و پیشرفت داشته باشیم .

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه