اخبار داغ

مسئول اردویی و راهیان نور پیرانشهر:

100هزار زائر از یادمان‌های پیرانشهر در سال 93 بازدید کرده‌اند

100هزار زائر از یادمان‌های پیرانشهر در سال 93 بازدید کرده‌اند
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج پیرانشهر گفت: طی سال 93 حدود 100 هزار زائر راهیان نور از یادمان‌های شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی بازدید کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، حکیم احمدپور مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری پیرانشهر با بیان اینکه شهرستان پیرانشهر دارای دو یادمان "شهدای تمرچین" و "شهید کاظمی" است گفت: طی سال 93 حدود 100 هزار زائر راهیان نور از یادمان‌های شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی بازدید کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار،,
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری پیرانشهر گفت: از این تعداد 46 هزار نفر را دانش‌آموزان و مابقی را اقشار مختلف تشکیل می‌دهند.
,
 
,
وی ادامه داد: شهرهای تبریز, مشهد و یزد به ترتیب بیشترین آمار بازدید از یادمان‌های پیرانشهر را داشته‌اند.
,
 
,
احمدپور گفت: در حال حاضر در یادمان شهید کاظمی دو نفر خادم و دو نفر راوی وجود دارد.
,
 
,
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری پیرانشهر با بیان اینکه سال گذشته استقبال خوبی توسط زائرین از این یادمان‌ها انجام شده است، گفت: برای امسال تغییرات چشمگیری را در یادمان شهید کاظمی اعمال کرده‌ایم و هم اکنون از لحاظ کیفیت در درجه خوبی نسبت به سال گذشته قرار گرفته است.
,
 
,
گفتنی است، شهرستان پیرانشهر، واقع در استان آذربایجان غربی و در فاصله 129 کلیومتری جنوب شهرستان ارومیه است و این شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه حق علیه باطل شاهد رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان سلحشور این مرز و بوم بوده و یاد و خاطره آنها را برای همیشه گرامی خواهد داشت و در رابطه با این مورد هر ساله کاروا‌ن‌های زیادی از بسیجیان و عاشقان انقلاب در قالب کاروان راهیان‌نور از مناطق عملیاتی این شهرستان دیدن کرده و یاد وخاطره شهدا را زنده می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه