اخبار داغ

توسط بسیج جامعه پزشکی انجام شد؛

ویزیت رایگان در روستاهای محروم استان قم

ویزیت رایگان در روستاهای محروم استان قم
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: ویزیت رایگان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم با حضور رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور و همکاری گروه "جهادی منتظران خورشید" از تاریخ 29 تیر‌ماه به مدت 4 روز در روستاهای محروم انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین عبد‌اللهی، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی، از ویزیت رایگان روستاهای محروم این استان خبرداد و اظهار کرد: با توجه به سیاست سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور مبنی بر محرومیت‌زدایی در کشور بسیج جامعه پزشکی این استان نیز ماهیانه 30 برنامه ویزیت رایگان را در این استان‌ اجرا می‌کند.

وی افزود: در آخرین ویزیت رایگان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم با حضور رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور و همکاری گروه جهادی منتظران خورشید از تاریخ 29 تیر‌ماه به مدت چهار روز ویزیت رایگان روستاهای محروم انجام شد.

عبداللهی ادامه داد: هدف از برگزاری این اردوی جهادی بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی این روستاها، پیگیری سلامت آب آشامیدنی و برگزاری دوره تخصصی بیماران نیازمند برای پزشکان حاضر بود که خوشبختانه این اهداف محقق شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان قم در این اردوی چهار روزه متخصصان داخلی، زنان، اطفال ، چشم پزشک و اپتومتری و شش واحد دندان پزشکی در این طرح جهادی مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف بسیج جامعه پزشکی پیگیری مسئله درمان خانواده‌های شهدای جامعه پزشکی و امداد و نجات دوران دفاع مقدس است یادآور شد: در این اردوی جهادی رئیس جامعه پزشکی کشور به ویزیت رایگان مادران گرامی این شهدای گرانقدر اقدام کرد.

انتهای پیام/خ
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه