معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: برای نخستین بار در این استان استفاده از آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) درمحورهای ارتباطی برای ترمیم راه ها اجرا شده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی زندی فر معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب، گفت: استان مرکزی دارای هفت هزار کیلومتر راه اصلی، روستایی، فرعی،آزاد راه، بزرگراه و شریانی است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, دیار آفتاب، , دیار آفتاب،,
زندی فر با اشاره به اینکه متوسط عمر آسفالت در محورهای استان بالای ۲۰ سال است اظهار کرد: به همین خاطر محورهای استان نیاز به اجرای روکش آسفالت دارند.
وی افزود: به دلیل هزینه بر بودن اجرای روکش آسفالت،به منظور کاهش این هزینه ها از آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) درمحورهای ارتباطی جهت ترمیم راه ها آغاز شده است.
معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه این نوع آسفالت هم اکنون در محور فرمهین - اراک در حال انجام است گفت: در مرحله بعد این طرح در محورهای تهران و بروجرد در استان هم اجرایی می شود.
زندی فر اظهار کرد: این نوع آسفالت در محور فرمهین - اراک به طول چهار کیلومتر و عرض هشت متر با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال به منظور افزایش عمر آسفالت محورهای ارتباطی درحال اجرا است.
وی ادامه داد: در صورتی که این نوع آسفالت بازدهی خوبی داشته باشد سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر در محورهای استان اجرا می شود.
معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزایش طول عمر آسفالت، سرعت بالا در اجرای کار، کاهش هزینه ، نیاز نداشتن به کارخانه تولید آسفالت وغلطک زنی را از ویژگی های آسفالت حفاظتی عنوان و خاطر نشان کرد: تمامی مراحل عملیات این نوع آسفالت با دستگاه مخصوص در محل اجرای طرح انجام می شود.
آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ آسفالت سرد حفاظتی – ترمیمی ریز دانه ای است که با هدف آب بندی سطحی، پر کردن درزها و ترک شیارهای طولی جای چرخ ها، پیشگیری از گستردگی خرابی آسفالت و افزایش قابلیت خدمت دهی آسفالت با عرض بیشتر از ۱۰ میلیمتر اجرا می شود.
انتهای پیام/ر
زندی فر با اشاره به اینکه متوسط عمر آسفالت در محورهای استان بالای ۲۰ سال است اظهار کرد: به همین خاطر محورهای استان نیاز به اجرای روکش آسفالت دارند.
وی افزود: به دلیل هزینه بر بودن اجرای روکش آسفالت،به منظور کاهش این هزینه ها از آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) درمحورهای ارتباطی جهت ترمیم راه ها آغاز شده است.
معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه این نوع آسفالت هم اکنون در محور فرمهین - اراک در حال انجام است گفت: در مرحله بعد این طرح در محورهای تهران و بروجرد در استان هم اجرایی می شود.
زندی فر اظهار کرد: این نوع آسفالت در محور فرمهین - اراک به طول چهار کیلومتر و عرض هشت متر با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال به منظور افزایش عمر آسفالت محورهای ارتباطی درحال اجرا است.
وی ادامه داد: در صورتی که این نوع آسفالت بازدهی خوبی داشته باشد سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر در محورهای استان اجرا می شود.
معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزایش طول عمر آسفالت، سرعت بالا در اجرای کار، کاهش هزینه ، نیاز نداشتن به کارخانه تولید آسفالت وغلطک زنی را از ویژگی های آسفالت حفاظتی عنوان و خاطر نشان کرد: تمامی مراحل عملیات این نوع آسفالت با دستگاه مخصوص در محل اجرای طرح انجام می شود.
آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ آسفالت سرد حفاظتی – ترمیمی ریز دانه ای است که با هدف آب بندی سطحی، پر کردن درزها و ترک شیارهای طولی جای چرخ ها، پیشگیری از گستردگی خرابی آسفالت و افزایش قابلیت خدمت دهی آسفالت با عرض بیشتر از ۱۰ میلیمتر اجرا می شود.
انتهای پیام/ر
, ,
,
زندی فر با اشاره به اینکه متوسط عمر آسفالت در محورهای استان بالای ۲۰ سال است اظهار کرد: به همین خاطر محورهای استان نیاز به اجرای روکش آسفالت دارند.
وی افزود: به دلیل هزینه بر بودن اجرای روکش آسفالت،به منظور کاهش این هزینه ها از آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) درمحورهای ارتباطی جهت ترمیم راه ها آغاز شده است.
معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه این نوع آسفالت هم اکنون در محور فرمهین - اراک در حال انجام است گفت: در مرحله بعد این طرح در محورهای تهران و بروجرد در استان هم اجرایی می شود.
زندی فر اظهار کرد: این نوع آسفالت در محور فرمهین - اراک به طول چهار کیلومتر و عرض هشت متر با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال به منظور افزایش عمر آسفالت محورهای ارتباطی درحال اجرا است.
وی ادامه داد: در صورتی که این نوع آسفالت بازدهی خوبی داشته باشد سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر در محورهای استان اجرا می شود.
معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزایش طول عمر آسفالت، سرعت بالا در اجرای کار، کاهش هزینه ، نیاز نداشتن به کارخانه تولید آسفالت وغلطک زنی را از ویژگی های آسفالت حفاظتی عنوان و خاطر نشان کرد: تمامی مراحل عملیات این نوع آسفالت با دستگاه مخصوص در محل اجرای طرح انجام می شود.
آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ آسفالت سرد حفاظتی – ترمیمی ریز دانه ای است که با هدف آب بندی سطحی، پر کردن درزها و ترک شیارهای طولی جای چرخ ها، پیشگیری از گستردگی خرابی آسفالت و افزایش قابلیت خدمت دهی آسفالت با عرض بیشتر از ۱۰ میلیمتر اجرا می شود.
انتهای پیام/ر
]
ارسال دیدگاه