اخبار داغ

معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی:

استفاده از آسفالت حفاظتی برای نخستین بار در محورهای استان مرکزی/این آسفالت سالانه در ۵۰ کیلومتر از محورهای استان اجرا می شود

استفاده از آسفالت حفاظتی برای نخستین بار در محورهای استان مرکزی/این آسفالت سالانه در ۵۰ کیلومتر از محورهای استان اجرا می شود
معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: برای نخستین بار در این استان استفاده از آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) درمحورهای ارتباطی برای ترمیم راه ها اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی زندی فر معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب، گفت: استان مرکزی دارای هفت هزار کیلومتر راه اصلی، روستایی، فرعی،آزاد راه، بزرگراه و شریانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, دیار آفتاب، , دیار آفتاب،,

 


زندی فر با اشاره به اینکه متوسط عمر آسفالت در محورهای استان بالای ۲۰ سال است اظهار کرد: به همین خاطر محورهای استان نیاز به اجرای روکش آسفالت دارند.

وی افزود: به دلیل هزینه بر بودن اجرای روکش آسفالت،به منظور کاهش این هزینه ها از آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) درمحورهای ارتباطی جهت ترمیم راه ها آغاز شده است.

معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه این نوع آسفالت هم اکنون در محور فرمهین - اراک در حال انجام است گفت: در مرحله بعد این طرح در محورهای تهران و بروجرد در استان هم اجرایی می شود.

زندی فر اظهار کرد: این نوع آسفالت در محور فرمهین - اراک به طول چهار کیلومتر و عرض هشت متر با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال به منظور افزایش عمر آسفالت محورهای ارتباطی درحال اجرا است.

وی ادامه داد: در صورتی که این نوع آسفالت بازدهی خوبی داشته باشد سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر در محورهای استان اجرا می شود.

معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزایش طول عمر آسفالت، سرعت بالا در اجرای کار، کاهش هزینه ، نیاز نداشتن به کارخانه تولید آسفالت وغلطک زنی را از ویژگی های آسفالت حفاظتی عنوان و خاطر نشان کرد: تمامی مراحل عملیات این نوع آسفالت با دستگاه مخصوص در محل اجرای طرح انجام می شود.

آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ آسفالت سرد حفاظتی – ترمیمی ریز دانه ای است که با هدف آب بندی سطحی، پر کردن درزها و ترک شیارهای طولی جای چرخ ها، پیشگیری از گستردگی خرابی آسفالت و افزایش قابلیت خدمت دهی آسفالت با عرض بیشتر از ۱۰ میلیمتر اجرا می شود.

انتهای پیام/ر

,

 


زندی فر با اشاره به اینکه متوسط عمر آسفالت در محورهای استان بالای ۲۰ سال است اظهار کرد: به همین خاطر محورهای استان نیاز به اجرای روکش آسفالت دارند.

وی افزود: به دلیل هزینه بر بودن اجرای روکش آسفالت،به منظور کاهش این هزینه ها از آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) درمحورهای ارتباطی جهت ترمیم راه ها آغاز شده است.

معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه این نوع آسفالت هم اکنون در محور فرمهین - اراک در حال انجام است گفت: در مرحله بعد این طرح در محورهای تهران و بروجرد در استان هم اجرایی می شود.

زندی فر اظهار کرد: این نوع آسفالت در محور فرمهین - اراک به طول چهار کیلومتر و عرض هشت متر با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال به منظور افزایش عمر آسفالت محورهای ارتباطی درحال اجرا است.

وی ادامه داد: در صورتی که این نوع آسفالت بازدهی خوبی داشته باشد سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر در محورهای استان اجرا می شود.

معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزایش طول عمر آسفالت، سرعت بالا در اجرای کار، کاهش هزینه ، نیاز نداشتن به کارخانه تولید آسفالت وغلطک زنی را از ویژگی های آسفالت حفاظتی عنوان و خاطر نشان کرد: تمامی مراحل عملیات این نوع آسفالت با دستگاه مخصوص در محل اجرای طرح انجام می شود.

آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ آسفالت سرد حفاظتی – ترمیمی ریز دانه ای است که با هدف آب بندی سطحی، پر کردن درزها و ترک شیارهای طولی جای چرخ ها، پیشگیری از گستردگی خرابی آسفالت و افزایش قابلیت خدمت دهی آسفالت با عرض بیشتر از ۱۰ میلیمتر اجرا می شود.

انتهای پیام/ر

,

, ,

 

,


زندی فر با اشاره به اینکه متوسط عمر آسفالت در محورهای استان بالای ۲۰ سال است اظهار کرد: به همین خاطر محورهای استان نیاز به اجرای روکش آسفالت دارند.

وی افزود: به دلیل هزینه بر بودن اجرای روکش آسفالت،به منظور کاهش این هزینه ها از آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) درمحورهای ارتباطی جهت ترمیم راه ها آغاز شده است.

معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه این نوع آسفالت هم اکنون در محور فرمهین - اراک در حال انجام است گفت: در مرحله بعد این طرح در محورهای تهران و بروجرد در استان هم اجرایی می شود.

زندی فر اظهار کرد: این نوع آسفالت در محور فرمهین - اراک به طول چهار کیلومتر و عرض هشت متر با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال به منظور افزایش عمر آسفالت محورهای ارتباطی درحال اجرا است.

وی ادامه داد: در صورتی که این نوع آسفالت بازدهی خوبی داشته باشد سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر در محورهای استان اجرا می شود.

معاون راهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی افزایش طول عمر آسفالت، سرعت بالا در اجرای کار، کاهش هزینه ، نیاز نداشتن به کارخانه تولید آسفالت وغلطک زنی را از ویژگی های آسفالت حفاظتی عنوان و خاطر نشان کرد: تمامی مراحل عملیات این نوع آسفالت با دستگاه مخصوص در محل اجرای طرح انجام می شود.

آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ آسفالت سرد حفاظتی – ترمیمی ریز دانه ای است که با هدف آب بندی سطحی، پر کردن درزها و ترک شیارهای طولی جای چرخ ها، پیشگیری از گستردگی خرابی آسفالت و افزایش قابلیت خدمت دهی آسفالت با عرض بیشتر از ۱۰ میلیمتر اجرا می شود.

انتهای پیام/ر

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه