اخبار داغ

در همایش راهی به سوی شاد زیستن مطرح شد

فرزندان دارایی هستند نه هزینه

فرزندان دارایی هستند نه هزینه
به همت کارگروه بانوان شهر درچه، همایش راهی به سوی زندگی شاد و بررسی شبکه های اجتماعی با حضور زوج های جوان و اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای شهر درچه برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درچه نیوز، همایش راهی به سوی زندگی شاد  و بررسی شبکه های اجتماعی روز به همت کارگروه بانوان شهر درچه در فرهنگسرای شهر با حضور زوج های جوان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درچه نیوز,

10

, 10, 10,

در این مراسم با حضور دکتر حبشی در بخش اول به بحث و برسی موضوع مدیریت خانواده و سه موضوع مهم آن  هویت،معرفت و مهارت پرداختند.

,

کارشناس مسائل خانواده با عنوان شاخصهای مهم زندگی و مدیریت در خانواده و شناخت خانواده ها و همسویی با این سه موضوع اساسی در خانواده ها گفتند با شناخت این واقعیتها در جامعه و خانواده زندگی بانشاطی را به همراه خواهید داشت.

,

کارشناس حوزه مدیریت خانواده با بیان اینکه عنوان داشت: خانواده دارای ۳مولفه ی ۱- هویت ۲- معرفت ۳-مهارت می باشد که مولفه ی هویت را این گونه بیان نمودند؛

, ۱- هویت ۲- معرفت ۳-مهارت ,

هویت در تاسیس واداره خانواده نقش اصلی را ایفا می کند وهویت یعنی پرداختن به چیستی یک مفهموم وکسی که در ابتدای تشکیل می باشد. باید بدانید در زندگی به دنبال چیست وهدف را مشخص کند.

, هویت,

دومین مولفه معرفت است که باید بعد از شناخت هویت باشد واول شناخت ها به کیفیت این مجموعه برسند وانگاه مهارت ها هستند که برای رسیدن ما به اهدافمان به کمک می کنند .اگر مهارت وهویت ومعرفت ناقص باشد هرچند که هدف هایی مشخص داریم ولی در حوزه اجرا نتایج مطلوبی به ما ارائه نمی دهد.

, معرفت, مهارت,

دکتر حبشی با بیان اینکه فرزند در جامعه اسلامی و دین مقدس اسلام جایگاه بخصوصی دارد افزود : برای داشتن فرزند باید تمایل وجود داشته باشد مخصوصا برای خانم ها ودر صورت نداشتن تمایل باید این تمایل ایجاد شود وبرای ایجاد این تمایل در خانم ها باید به آنها توجه شود وهچنین بیان کردند که فرزندان هزینه نیستند بلکه دارایی است

,

12

, 12, 12,

 

,

در قسمت دوم این همایش به بررسی شبکه های اجتماعی و آثار مثبت و منفی این شبکه های در خانواده ها و فرزندان پرداخته شد.

,

دکتر حبشی همچنین در مورد تاثیرات ماهواره بر زندگی افراد این گونه بیان کردند که داشتن ماهواره در منزل باعث تاثیراتی منفی در زندگی افراد می شود از جمله این تاثیرات پنهان کاری در بین افراد ایجاد می شود چون در جامعه مذهبی ما ممنوع است وتمام افراد این مسئله را مناسب نمی دانند و همچنین به دلیل این که جامعه ایران آرمان هایی چون شهدا را دارند وحکومت هم با ابن امر مخالف است با داشتن ماهواره قانون شکنی کرده وه مچون عبور از چراغ قرمز است .

,

این مراسم در فرهنگسرای شهر شاهد نمونه کشور برگزار شده بود با استقبال زوج های جوان و اقشار مختلف همراه بود.

,

متن کامل مطالب همایش

, متن کامل مطالب همایش,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه