اخبار داغ

سالروز صدور فرمان مشروطیت؛ بهانه جدید اصلاح‌طلبان برای گردهمایی‌های حاشیه دار

سالروز صدور فرمان مشروطیت؛ بهانه جدید اصلاح‌طلبان برای گردهمایی‌های حاشیه دار
در حالی که کمتر از یک سال به برگزاری انتخابات باقی مانده است، اصلاح طلبان درصدد هستند تا با برگزاری همایش‌های متعدد، جایی برای خود در بدنه اجتماعی کشور باز کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، گروه‌ها و احزاب مختلف به دنبال یارگیری هرچه بیشتر برای عرصه انتخابات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

از طرف دیگر برخی از این گروه ها به خاطر نداشتن بدنه اجتماعی و سیاسی از هر فرصتی استفاده کرده تا شاید بتوانند نمود و بروز خود را افزایش دهند.

,

 

,

اصلاح طلبان نیز که تا کنون در مناسبت‌های مختلف سعی داشتند گرد هم جمع شوند همزمان با سال روز صدور فرمان مشروطیت سعی دارند همایش‌هایی را برگزار کنند.

,

 

,

در همین راستا از صادق زیباکلام هم برای سخنرانی در برخی از شهرستان‌ةای کشور دعوت شده است که به خاطر حاشیه‌های قبلی سخنرانی‌های زیباکلام،حضور وی قطعی نیست..

,

 

,

شنیده‌ها حاکی از آن است که برگزاری این همایش‌ و سخنرانی‌ها بر عهده اعضای حزب منحله مشارکت در استان‌ها گذاشته شده است و در برخی از این مراسم ها، این افراد به عنوان سخنران نیز حاضر می‌شوند.

,

 

,

هرچند اصلاح طلبان با برگزاری این گونه مراسم‌ها به دنبال اثبات خود هستند، اما میان آنها اختلافات جدی وجود دارد.

,

 

,

برخی از اصلاح‌طلبان به دنبال حضور مستقل از سایر جریان‌ها و احزاب برای حضور در انتخابات هستند، اما برخی دیگر به دنبال نزدیک شدن به چهره‌ها و جریان‌های خاص در کشور بوده تا از این طریق بتوانند درصدی از کرسی های مجلس را تصاحب کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه