اخبار داغ

جانشین قرارگاه پلیس راه استان فارس:

کشته شدن سالانه بیش از 1500 نفر در تصادفات جاده ای فارس

کشته شدن سالانه بیش از 1500 نفر در تصادفات جاده ای فارس
جانشین قرارگاه پلیس راه استان فارس با بیان اینکه این آمار،فقط تصادفات پلیس راه است، خاطر نشان کرد:اگرتصادفات حوزه درون شهری را نیز به آن اضافه کنیم، بیش از 1500 نفر کشته در سطح استان داریم که عدد بسیار زیادی است.جانشین قرارگاه پلیس راه استان فارس خبر داد:
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طنین پاسارگاد، سرهنگ دهقان جانشین فرمانده قرارگاه پلیس راه استان فارس در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده پلیس راه سعادت شهر گفت: امروزه ترافیک یکی از مشکلات جوامع بشری است به گونه ای که به همین مناسبت در سازمان ملل یک روز را بدون حادثه در نظر گرفته اند.

جانشین قرارگاه پلیس راه استان فارس گفت: استان فارس به لحاظ وسعت و پیچیدگی هایی که دارد از جمله مهمان پذیر بودن آن، دارا بودن مناطق فرهنگی و گردشگری همواره پذیرای خیل عظیم مسافران از اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: استان فارس یکی از قطب های کشاورزی مهم کشور است که همین موضوع باعث ترافیک متعددی در محورهای مواصلاتی این استان می باشد.

دهقان ادامه داد: اگر نگاهی به حوادث رانندگی داشته باشیم، مشاهده می شود با توجه به اینکه از سال 1386، با یک روند کاهشی تصادفات در سطح کشور و همانطور در استان فارس شاهد بوده ایم اما باز هم درحال حاضر استان فارس به عنوان دومین استان کشور در حوادث رانندگی قرار دارد.

وی گفت: در سال گذشته فقط در حوزه پلیس راه حدود هزار و پنجاه نفر در جاده های استان فارس هموطنان ما جان خود را از دست داده اند که این یک رقم سنگینی است.

جانشین قرارگاه پلیس راه استان فارس تصریح کرد: یکی از اهدافی که ما دنبال می کنیم، این است که بتوانیم این رقم را  کاهش و سه رقمی کنیم و به کمتر از یک هزار نفر برسانیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته براثر تصادفات جاده ای بیش از هفت هزار و هفتصد نفر مجروح شده اند که این رقم نیز یک رقم بالایی است.

جانشین قرارگاه پلیس راه استان فارس با بیان اینکه این آمار، فقط تصادفات پلیس راه است، خاطر نشان کرد: اگرتصادفات حوزه درون شهری را نیز به آن اضافه کنیم، بیش از  1500 نفر کشته در سطح استان داریم که عدد بسیار زیادی است.

دهقان ابراز داشت: ترافیک یک مقوله چند وجهی اجتماعی است که پلیس به تنهایی قادر به کنترل و برخورد با آن نیست و نیاز به همکاری و مساعدت همه دستگاهها ی متولی امر ترافیک دارد.

 جانشین قرارگاه پلیس راه استان از خدمات سروان مزارعی فرمانده پیشین سعادت شهر تقدیر و گفت: سرگرد مزارعی در همین مدت کوتاه خدمتش خوب درخشید و عملکرد بسیار خوبی داشتند، به همین خاطر ایشان در حوزه پلیس راه نور آباد ممسنی که از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است  مشغول خدمت خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین پاسارگاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه