اخبار داغ

در کمتر از 11 ماه

مدیری که نیامده رفت/ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان تغییر کرد

مدیری که نیامده رفت/ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان تغییر کرد
محمد پور به عنوان مدیرکل محیط زیست استان زنجان تنها پس از 11 ماه فعالیت در استان تغییر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج رساکمتر از یازده ماه است که قربانعلی محمدپور به عنوان مدیرکل محیط زیست استان زنجان انتخاب شده است اما تغییر به یکباره وی شوکی را به کارکنان این اداره کل وارد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا, کمتر از یازده ماه است که قربانعلی محمدپور به عنوان مدیرکل محیط زیست استان زنجان انتخاب شده است اما تغییر به یکباره وی شوکی را به کارکنان این اداره کل وارد کرده است.,

محمد پور با حکم ابتکار به عنوان مدیرکل محیط زیست استان گیلان معرفی شده و باید منتظر بود تا مدیرکل جدید زنجان امروز معرفی شود.

,

قربانعلی محمدپور در نشست با کارکنان محیط زیست زنجان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه همه کارکنان اداره کل در طول 11ماه گذشته، گفت: از اینکه مدتی در خدمت مردم شریف و شهیدپرور استان زنجان و جمع خانواده بزرگ محیط زیست استان زنجان بود خوشحالم واز خداوند متعال آرزوی توفیق روز افزون کلیه عزیزان را دارم.

,

وی افزود: تقدیر چنین بود که اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک در سنگری دیگر انجام وظیفه نمایم و به طور یقین اینجانب محبت های مسئولان استان و همکاران را فراموش نکرده و آرزوی قلبی من پیشرفت استان زنجان در تمامی زمینه ها خواهد بود.

,

گفتنی است،در پایان این نشست لوح تقدیر و هدایایی از طرف کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان به محمدپور اهداء و از خدمات شایسته ایشان در دوران تصدی مدیرکلی حفاظت محیط زیست استان زنجان قدردانی شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه