اخبار داغ

بیانیه پایانی یازدهمین دوره توانمندسازی مدیران بسیج فرهنگیان کشور

بیانیه پایانی یازدهمین دوره توانمندسازی مدیران بسیج فرهنگیان کشور
در اختتامیه یازدهمین دوره توانمندسازی مدیران بسیج فرهنگیان کشور بیانیه‌ای در حمایت از مردم مظلوم یمن قرائت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سازمان بسیج فرهنگیان، بیانیه پایانی یازدهمین دوره توانمندسازی مدیران بسیج فرهنگیان کشور در حمایت از مردم مظلوم یمن قرائت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این بیانیه به این شرح است :

,

بسمه تعالی

,

در عصرحاضر و در بحبوحه پرهیاهوی رشد و توسعه، هر روز و هر شب وقایعی در مقابل چشمانمان رخ می دهد که حکایت از دور شدن بشر دوره فناوری، ارتباطات و اطلاعات از انصاف و مروت و انسانیت دارد.

,

غزه، عراق، سوریه و مردم مظلوم بحرین که مورد هجمه مستکبرین قرار گرفته و حال، مظلومیت یمن مقاوم در تمام این رخ دادها نشانگر اتحاد شیطانی، با محوریت  عبری، عربی و غربی است. مثلث شومی که یک سر آن اسرائیل غاصب و صهیونیست، ضلع دیگر آن آمریکا و ضلع سوم، وهابیت انگلیسی با سردمداری عربستان سعودی است.

,

امروز بیشترین جنایت جانیان، متوجه یمن مظلوم و مقاوم است که در کنار به خواب زدگی سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر، رژیم کودک کش آل سعود، با حمله های همه جانبه هوایی، دریایی و حتی زمینی هزاران نفر از کودکان، زنان و مردان مظلوم یمن را حتی در ماه خدا  به خاک و خون می کشد و با حملات از پیش طراحی شده، با هدف قراردادن و تخریب بیش از 250 مدرسه و کشته و مجروح شدن صدها دانش آموز و معلم مظلوم، هدف غائی این جنایت خود را روشن تر کردند و همانند قاتلین بدنام و بدسرنوشت عاشورا عقده خبیث خود را بر سر کودکان چند ماهه و زنان بی دفاع خالی می کنند.

,

آنها گویی عظمت و اقتدار و عزت مسلمین را فراموش کرده اند و از یاد برده اند که ما تحت لوای الله اکبر، لا اله الا الله و محمد رسول الله عهد ظلم ستیزی بسته ایم.

,

امروز روز یک صدایی و اتحاد مسلمین در برابر جنایات گسترده آل سعود در یمن است، جنایاتی بی رحمانه با حمایت سرویس های غربی و در سکوت مرگبار رسانه های جیره خوار و کذاب خبری.

,

ما فرهنگیان بسیجی حاضر در یازدهمین دوره توانمند سازی مدیران بسیج فرهنگیان سراسر کشور به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان ایران اسلامی، ضمن محکوم کردن این حملات بی رحمانه به مردم
بی دفاع و نیز بمباران  مراکز آموزشی یمن، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم این کشور اعلام داشته و تا برقراری صلح و امنیت کامل مردم مقاوم یمن، در کنار آنها خواهیم ایستاد، چرا که بر اساس وعده خداوند متعال بر این باور هستیم که حکومت به مستضعفین عالم خواهد رسید و جهانی پر از عدل و داد و خالی از ظالمین و فاسقین را به ارمغان خواهند آورد.

,
,

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

,

6 مرداد 1394

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه