اخبار داغ

تعطیلی 20 روزه تنها پمپ بنزین یک شهرستان؛

شهری که در آن بنزین 1300 تومان شد/ بنزین 1000 تومانی در فاصله 105 کیلومتری! +تصاویر

شهری که در آن بنزین 1300 تومان شد/ بنزین 1000 تومانی در فاصله 105 کیلومتری! +تصاویر
تعطیلی 20 روزه تنها پمپ بنزین شهرستان باشت، علاوه بر سرگردانی مردم و اختلال در عبور و مرور در دمای 35 درجه موجب گرم شدن بازار سیاه فروش بنزین در این شهر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از باشت نیوز، تعطیلی 20 روزه  تنها پمپ بنزین شهرستان باشت علاوه بر سرگردانی رانندگان در دمای 35 درجه هوا و عدم وجود سوخت مورد نیاز برای استفاده خودروها، موجب شد افراد سودجو با سوء استفاده از نیاز مردم شروع به فروش بنزین به قیمتهای گزاف در بازار این شهر  نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   ,   , باشت نیوز, باشت نیوز,

 

,

شهرستان باشت با جمعیت ۲۲۴۳۷ نفر یکی از شهرستانهای تازه تاسیس استان کهگیلویه و بویراحمد است که رانندگان باشتی از تنها پمپ بنزین این شهرستان واقع در 5 کیلومتری شهرباشت و در مسیر ترانزیتی جنوب به شمال کشور استفاده می کنند.

, ۲۲۴۳۷ نفر , .,

 

,

در این شهرستان تنها یک پمپ بنزین برای سوختگیری وجود دارد و تمام مردم این شهرستان از روستاها و بخشهای مختلف برای سوخت گیری باید به این پمپ بنزین مراجعه کنند؛ این در حالی است که برخی از وسایل نقلیه که از مسیر جاده گچساران به شیراز در حرکتند نیز از این جایگاه استفاده می کردند.

, .,

 

,

عدم وجود سوخت در این شهرستان موجب شده است که بسیاری از خودروهای شخصی غیرقابل استفاده و یا برای سوختگیری با مشکل مواجه شوند که این امر سبب شده است وسایل نقلیه برای سوخت گیری مسیر 55 کیلومتری از شهر باشت تا نزدیک ترین جایگاه سوخت را طی نمایند و یا از بازار آزاد سوخت را به قیمتی بالاتر از قیمت معمول خریداری نمایند.

, .,

 

,

برای سوختگیری 105 کیلومتر رانندگی می کنم

, برای سوختگیری 105 کیلومتر رانندگی می کنم,

 

,

بهرامی یک راننده تاکسی است که از روستای لار مسافران را جابجا می کند، وی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: در این مدت هر وقت بخواهیم سوختگیری کنیم باید 50 کیلومتر را طی کنیم تا به شهر باشت برسیم و از شهر باشت تا نزدیک ترین جایگاه سوخت که در شهرستان گچساران واقع شده است نیز باید 55 کیلومتر را طی نماییم حال ما باید برای سوخت راسنی مسافتی معادل 105کیلومتر را طی کنم که به پمپ بنزین برسم و بعد 105 کیلومتر هم برگردم تا به خانه برسم حالا شما حساب کنید وقتی به خانه می رسم چقدر بنزین در خودرو دارم.

, .,

 

,

وی گفت: برخی از رانندگان در روستاهایی با مسافت های به مراتب طولانی تر نیز زندگی می کنند که به نظر می رسد تهیه سوخت از بازار آزاد با قیمت 1300 تومان برای برخی بصرفه تر باشد.

,

 

,

فرسودگی مخازن دلیل تعطیلی پمپ بنزین است

, فرسودگی مخازن دلیل تعطیلی پمپ بنزین است,

 

,

فرماندار باشت در خصوص تعطیلی پمپ بنزین این شهرستان در گفتگو با باشت نیوز گفت: علت تعطیلی تنها پمپ بنزین این شهرستان فرسودگی و سوراخ شدن مخازن ذخیره سوخت این جایگاه می باشد.

, .,

 

,

حسینی افزود: این مخازن هم اکنون در حال تعمیر می باشند که در صورت تعمیر شدن تا چند روز آینده این جایگاه دوباره راه اندازی خواهد شد ولی در غیر این صورت و نیاز به تعویض مخازن حداقل 20 روز طول خواهد کشید.

, .,

 

,
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
,
 
,
 
 
 
 
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
 
,

 

,

گزارش/فاضل کامران

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه