اخبار داغ

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگلها:

هزاران میلیارد باید هزینه شود تا درصدی از آسیب هایی که به طبیعت زده ایم جبران شود

هزاران میلیارد باید هزینه شود تا درصدی از آسیب هایی که به طبیعت زده ایم جبران شود
معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگلها گفت: هزاران میلیارد باید هزینه شود تا درصد ناچیزی از آسیب هایی که به طبیعت زده ایم را جبران کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "ناصرون " مسعود منصور معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در نشست حفاظت مشارکتی منابع طبیعی استان بوشهر که در شهرستان دشتستان برگزار شد، گفت : امروز شرایطی حاکم شده که باید هزاران میلیارد باید هزینه شود تا درصد ناچیزی از آسیب هایی که به طبیعت زده ایم را جبران کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون " ,

منصور در ادامه افزود: مقاومت های ما برای حفظ ثروت منابع طبیعی برای نسل های آینده است که باید همان گونه که منابع را از نسل های قبل دریافت کرده ایم به دست نسل های بعد از خود بدهیم.

,

وی با اشاره به اینکه مدیریت منابع طبیعی بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست، تصریح کرد: در گذشته جهت مشخص کردن مرز بین اراضی ملی و غیر ملی، از روشهایی چون حفر کانال، ایجاد خاکریز و.... استفاده می شد، اما در سال جاری با اجرای طرح جدید کمربند حفاظتی سبز، ضمن کاهش احتمال تصرف اراضی ملی، سطح پوشش گیاهی کشور را هم افزایش خواهیم داد.

,

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگلها در پایان اظهار داشت: همه متخصصین و کارشناسان بر توسعه پایدار تاکید دارند نه توسعه یکجانبه ، توسعه ای که علاوه بر آن که منابع حال حاضر را تامین کند برای آینده گان هم به میراث گذاشته شود.

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه