اخبار داغ

دبیر همایش ملی شهرالکترونیک در جمع خبرنگاران:

پایان مرداد 94 اتمام مهلت ارسال مقاله به همایش ملی شهرالکترونیک در همدان

پایان مرداد 94 اتمام مهلت ارسال مقاله به همایش ملی شهرالکترونیک در همدان
دبیر اجرایی همایش ملی شهرالکترونیک گفت: پایان مرداد 94 آخرین مهلت ارسال مقاله به دومین همایش ملی هرالکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی همدان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازنافع، محمد مهدی شیرمحمدی در جمع خبرنگاران همدان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در برگزاری همایش ملی شهرالکترونیک ، از ارسال فراخوان همایش به مراکز دانشگاهی و آموزشی، پژوهشگران و مؤسسات علمی، پژوهشی کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , نافع,


عضو هیات علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی همدان  اظهارداشت: شهرالکترونیک می تواند با بهره گیری از تجربیات و شیوه های سنتی و نوین زندگی شهروندان را متحول نماید و سمت و سو دادن پژوهش ها به مطالعات کاربردی و اجرایی متناسب با ایجاد آسایش بیشتر برای شهروندان از ویژگی های برجسته این همایش است.

,
,


شیرمحمدی با اشاره به اینکه مطالعات بین رشته ای یکی از محورهای اصلی همایش ملی شهرالکترونیک است، افزود: در نخستین همایش ملی شهر الکترونیک پژوهشگرانی از رشته های فناوری اطلاعات و ارتباطات، سخت افزار و نرم افزار رایانه، الکترونیک، برق،مکانیک، عمران، معماری، علوم اجتماعی، محیط زیست،  علوم پزشکی، روانشناسی، علوم تربیتی، حقوق، اقتصاد، مدیریت، گردشگری، باستان شناسی و آینده پژوهی مطالعات و دستاوردهای بین رشته ای خود را در عرصه شهرالکترونیک ارائه کردند که این موضوع در همایش دوم ارتقا خواهد یافت.

,
,


وی اظهارداشت: از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارمندان خبره دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی برای  شرکت در این همایش به آدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان یا www.ncec2015.ir   دعوت به عمل می‌آید تا آخرین دستاورد های خود در موضوع شهرالکترونیک را ارائه کنند.

,
,


دبیر اجرایی همایش ملی شهرالکترونیک عنوان کرد: پس از برگزاری همایش رهیافت های نوین در فناوری اطلاعات و ارتباطات و برگزاری موفق همایش ملی شهر الکترونیک در سال ۱۳۹۰ که در آن ۴۰۰گروه پژوهشی از ۱۰۵ شهر شرکت داشتند امیدواریم این همایش نیز با توجه به اینکه شمار بسیاری از پژوهشگران در رشته های مختلف می توانند در آن شرکت کنند با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

,
,


شیرمحمدی گفت: پژوهشگران می توانند تا پایان مرداد ۹۴ با ثبت نام در سایت همایش مقاله خود را ارسال و حداکثر در مدت ۲۰ روز از نتیجه آن مطلع شوند و در نهایت این همایش در کنار کارگاه های جنبی و کاربردی در ۲۲ مهر ۹۴ در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود.

,
,


وی افزود: علاقمندان به برگزاری کارگاه تا ۱۵ شهریور باید پیشنهاد خود را به دبیرخانه همایش اعلام و علاقمندان به شرکت در کارگاه ها می توانند تا ۳۱ شهریور ماه در کارگاه ها ثبت نام کنند.

,
,


دبیر اجرایی همایش ملی شهرالکترونیک با بیان اینکه مقالات منتخب در مجله پژوهشی انگلیسی زبان Ecity منتشر می شود گفت: رایزنی با چند نشریه علمی و پژوهشی معتبر دیگر انجام شده تا مقالات منتخب در این مجلات به چاپ برسند و خبر آن در روزهای آینده منتشر می شود از نویسندگان مقالات خواست چنانچه تمایل به چاپ مقاله در مجلات مورد نظر را دارند از ابتدا مقاله خود را به زبان انگلیسی ارسال کنند.

,
,


انتهای پیام/گ

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه