اخبار داغ

اقرار به سرقت دزدان منازل مسکونی در حضور مردم+تصاویر

اقرار به سرقت دزدان منازل مسکونی در حضور مردم+تصاویر
عاملان سرقت های اخیر در آشتیان با پیگیری های پلیس آگاهی استان مرکزی درستگیر شده و در حضور مردم شهرستان به سرقت های خود اعتراف کردند.
[

, ,

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، چند ماهی بود که مردم شهرستان آشتیان و برخی شهرستان های دیگر استان مرکزی آسایش خود را به دلیل دزدی هایی از منازل مسکونی از دست داده بودند.

, به گزارش , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ، چند ماهی بود که مردم شهرستان آشتیان و برخی شهرستان های دیگر استان مرکزی آسایش خود را به دلیل دزدی هایی از منازل مسکونی از دست داده بودند.,

ولی با پیگیری های شبانه روزی پلیس آگاهی این باند حرفه ای دزدی دستگیر شد.

,

سرهنگ رضا قائد رحمت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آشتیان در این خصوص به خبرنگار سفیر آشتیان گفت: این باند 5 نفره اقدام به سرقت هایی در شهرستان آشتیان و شهرستان های دیگر استان مرکزی و چندین استان دیگر کرده اند.

, سفیر آشتیان, سفیر آشتیان,

 

,

, ,

 

,

وی اضافه کرد: پلیس آگاهی از روز بروز اولین سرقت در شهرستان با ترفندهای خاص خود اقدامات موثری را انجام داده و با همکاری فرماندهی انتظامی استان و با افزایش نیرو و امکانات در شهرستان اقدام به دستگیری این مجرمان در یکی از استان های همجوار کرد.

,

سرهنگ قائد رحمت یکی از دلایل انتخاب شهرستان آشتیان از جانب این سارقان را رعایت نکردن اقدامات ایمنی از سوی مردم عنوان کرد و افزود: سارقان در بازجویی های انجام شده اعتراف کرده اند که با کمترین زحمت و به راحتی وارد منزل های مسکونی شده اند.

,

وی خاطر نشان کرد: همشهریان عزیز برای جلوگیری از حوادثی این چنینی اقدامات ایمنی را پس از خروج از منزل انجام دهند و پس از خارج شدن از منزل و مسافرت های کوتاه مدت و طولانی مدت از همسایه های مورد اعتماد برای سرکشی به منزل کمک بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/ف

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه