اخبار داغ

عضو شورای شهر اهواز :

برخی افراد در سیستم های اداری با زمین خواران همکاری می کنند/شهرداری بطور مستقیم متولی مبارزه با زمین خواری نیست

برخی افراد در سیستم های اداری با زمین خواران همکاری می کنند/شهرداری بطور مستقیم متولی مبارزه با زمین خواری نیست
حسین حیدری اظهار کرد:مبارزه با زمین خواری مستلزم همکاری همه دستگاه های دولتی است دستگاههای دولتی که صاحب املاک و اراضی هستند باید توجه کنند که نیاز به نظارت و سرکشی متوالی بر املاک و اراضی خود دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز، حسین حیدری عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد:مبارزه با زمین خواری مستلزم همکاری همه دستگاه های دولتی است  دستگاههای دولتی که صاحب املاک و اراضی هستند باید توجه کنند که نیاز به نظارت و سرکشی متوالی بر املاک و اراضی خود دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز،,


وی افزود:شهرداری اهواز با تقویت اکیپ های اجرایی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز می تواند گام های بردارد.

حیدری عنوان کرد:در این زمینه با توجه به حساسیت موضوع ،شورا در جلسات با شهردار تاکیدات بسیار زیادی داشته است و همه بخش های شهرداری را نسبت به این موضوع حساس کرده ایم.

این عضو شورای شهر خاطر نشان کرد:وظیفه شهرداری فقط در حدجلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز است و فقط می تواند از داشتن پروانه ساخت مطمئن شود ولی بررسی سند جزو مسئولیت آن ها نیست.

حیدری در واکنش به عدم اطلاع رسانی نسبت به پرونده های مبارزه با فساد و زمین خواری که با آن ها برخورد قانونی صورت گرفته است تصریح کرد:این ضعف شهرداری  و شورا است که باید در این زمینه اطلاع رسانی صورت بگیرد و مردم از اراده این مجموعه برای پیگیری این معضلات آگاه شوند.

وی با اشاره به راهکارهای مختلف زمین خواران گفت: موضوعی که باعث جرات زمین خواران شده است استفاده از ترفندهای قانونی است که به وسیله آن قانون ها را دور می زنند بعضی از افراد در سیستم های اداری با مفسدان همکاری می کنند و راههای دور زدن قانون را نشان می دهند.

این عضو شورای شهر در پایان تاکیید کرد:شهرداری به طور مستقیم متولی مبارزه با زمین خواری نیست ولی نتیجه اقدامات شهرداری در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز می تواند در این خصوص اثرگذار باشد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه