اخبار داغ

دستگیری 153 شرور در عملیات پلیس

دستگیری 153 شرور در عملیات پلیس
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از اجرای عملیات پلیسی و امنیتی از نخستین ساعات بامداد امروز و دستگیری ۱۵۳ تن از اراذل بنام در سطح شهر تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ علی رضا لطفی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اجرای موفقیت آمیز چهارمین عملیات دستگیری اراذل و اوباش سطح یک در پایتخت اظهار داشت: شب گذشته پلیس امنیت با اجرای چهارمین مرحله از سلسله برنامه های برخورد با اراذل اوباش موفق شد با اجرای 53 عملیات منسجم، 153 نفر از افراد شرور پایتخت را شناسایی و دستگیر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: بنابر دستور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مبنی بر پیگیری مطالبات شهروندان به ویژه برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و همچنین شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش، تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شب گذشته با شناسایی مناطق آلوده و پاتوق های این متهمان موفق شدند 153 شرور پایتخت را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کنند.

,

سرهنگ لطفی با اشاره به اینکه این مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش، چهارمین مرحله از سری عملیات های پلیس امنیت است، افزود: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی می شوند تا با توجه به جرایم ارتکابی، به اتهامات آنها رسیدگی شود.

,

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در خاتمه ضمن تشکر از همکاری مستمر شهروندان در خصوص ارائه اطلاعات به پلیس خاطرنشان کرد: اجرای این گونه طرح ها همچنان ادامه دارد و پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون به شدت و با جدیت برخورد خواهد کرد. از این رو شهروندان می توانند از طریق تلفن 110  یا با مراجعه به نزدیک ترین مرکز انتظامی پلیس پایتخت، اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت اراذل و اوباش و افراد مشکوک ارائه داده تا در اسرع وقت به درخواست آنها رسیدگی شود.

,

انتهای پیام/بخ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه