اخبار داغ

معاون رئیس سازمان حفاظت محیط زیست؛

100 سال از دریای خزر غافل بودیم/ با سیلی صورت محیط زیست گیلان را سرخ نگه داشته ایم

100 سال از دریای خزر غافل بودیم/ با سیلی صورت محیط زیست گیلان را سرخ نگه داشته ایم
معاون محیط زیست دریایی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه معضل پسماند از اولویت های مهم در حوزه محیط زیست کشور است، گفت: با سیلی صورت محیط زیست گیلان را سرخ نگه داشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «دیارباران»، پروین فرشچی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست گیلان، اظهار کرد: برنامه ششم توسعه در بدنه دولت با درایت در حال شکل گیری است و در شرایط سخت فعلی با سیلی صورت محیط زیست گیلان را سرخ نگه داشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی تصریح کرد: دستور صرفه جویی همانند سایر نهاد ها و ارگان ها به سازمان محیط زیست هم ابلاغ شده است و در این راستا فرابخشی عمل خواهیم کرد.

,

معاونت دریایی سازمان محیط زیست کشور با تاکید بر اینکه با وجود برخورداری از بودجه محدود به اولویت ها در حوزه زیست محیطی می پردازیم، اضافه کرد: معضل پسماند از اولویت های مهم در حوزه محیط زیست کشور است.

,

70 درصد برنامه ها برای توسعه استان های ساحلی تدوین شده است

, 70 , درصد برنامه ها برای توسعه استان های ساحلی تدوین شده است,

معاون دریایی سازمان محیط زیست کشور اظهار کرد: به برنامه ششم توسعه اعتقاد داریم و با قرار گرفتن در برابر طرح های کلان این برنامه راهگشای حل مشکلات و کمبود ها خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه 100 سال از دریای خزر غافل بودیم و اکنون هزینه این بی توجهی را در شرایط فعلی می دهیم، گفت: در این راستا توسط دولت تدبیر و امید 70 درصد برنامه ها برای توسعه استان های ساحلی تدوین شده است.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه