اخبار داغ

احتمال اخراج 3 نماینده مجلس از جبهه پایداری

احتمال اخراج 3 نماینده مجلس از جبهه پایداری
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عضویت دو نماینده مجلس در تشکل متبوعش را تائید نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درگفت و گو با خبرآنلاین در خصوص اینکه آیا دو نماینده تهرانی که این روزها در رسانه ها به عنوان دو عضو تندروی جبهه پایداری مطرح هستند، از این جبهه اخراج شده اند؟، گفت: این آقایان ابتدا از هیئت موسس جبهه پایداری بودند. اما پس از مدت کوتاهی از عضویت در شورای مرکزی این حزب، کناره گیری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

قاضی زاده همچنین در واکنش به خبر برکناری روح الله حسینیان از شورای مرکزی این جبهه نیز گفت: آقای حسینیان همچنان در شورای مرکزی جبهه پایداری عضویت دارند و در خواستی برای کناره گیری نداشته اند.

گفتنی است؛ 17 عضو اصلی شورای مرکزی جبهه پایداری عبارتند از: مرتضی آقاتهرانی، روح‌الله حسینیان، ‌صادق محصولی، اصغر زارعی، کامران باقری‌لنکرانی، مجید متقی‌فر، سقای بی‌ریا، سیدمحمود نبویان، محمد سلیمانی، غلامحسین رضوانی، زهره طبیب‌زاده، فاطمه آلیا، قاسم روانبخش، سیدمحمدرضا حسینی، علی خطیبی شریفیه، میثم نیلی، هاشم موسوی.

همچنین حسن حمیدزاده، ستار هدایت‌خواه، حسین جلالی، علیرضا عسگریان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده اعضای علی البدل شورای مرکزی این جبهه را تشکیل می دهند که البته تصمیم بر این گرفته شده که اعضای علی‌البدل نیز در جلسات شورای مرکزی حضور داشته باشند تا در جریان تصمیمات قرار بگیرند.

در همین حال، چندی پیش در برخی محافل خبری مطرح شده بود که حمید رسایی، مهدی کوچک زاده و روح الله حسینیان از جبهه پایداری اخراج شده و دلیل این اتفاق نیز مواضع تند آن ها در مجلس بوده که به جبهه پایداری منتسب می شود. این روزها بحث وحدت جبهه پایداری با گروههای دیگر اصولگرا مطرح است که گفته می شود یکی از شروط تحقق این وحدت از سوی اصولگرایان، کنار گذاشتن تندروهای پایداری عنوان شده است.

,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/بخ
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه