اخبار داغ

معاون سیاسی وزیر کشور:

احتمال ورود پول کثیف در انتخابات وجود دارد/ با تبلیغات زود هنگام برخورد می شود

احتمال ورود پول کثیف در انتخابات وجود دارد/ با تبلیغات زود هنگام برخورد می شود
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه امکان استفاده افراد کاندیدا از درآمدهای غیر قانونی وجود دارد افزود : در صورت ورود پولهای کثیف برای تبلیغات انتخاباتی با افراد خاطی به طور جدی برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به  نقل  از  هرمز ، محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیرکشور در جمع خبرنگاران استان هرمزگان گفت : مسئولین محلی باید در خصوص مسائل منطقه و برگزاری انتخابات آینده تعامل و همفکری داشته باشند و این همکاری به این معنا نیست که مسائل را مطرح کنیم و آنها را به حال خود رها کنیم ، بلکه باید با اصل شایسته سازی  و توجه به دیدگاه نمایندگان، افراد شایسته را در این حوزه انتخاب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 
وی با اشاره به نقد پذیر بودن دولت در مسائل حساس کشوری بیان کرد : همه مسئولین محلی می توانند نقد و اظهار نظر داشته باشند. همکاران ما سعی دارند که سیاست های دولت را اجرا کنند و دولت تدبیر و امید نیز به انتقاد بهاء می دهد ولی در عملکرد باید براساس چهارچوب قانون عمل کرد.

,
,

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت : با توجه به اینکه وزارت کشور مجری انتخابات است و هر چند سال یک بار هزینه های سنگینی در این حوزه استفاده می شود، مدیرانی که قصد کاندید شدن را دارند باید ضمن استفاء از مسئولیت خود در باره ی چگونگی خرج بودجه ها توضیح دهند.

,

 
وی با اشاره به شیشه ای بودن صندوق های شورای نگهبان اظهار کرد: این صندوق ها باعث خوانده شدن رای افراد می شود و ما 5 تا 6 نوع صندوق ساخته شده را به شورای نگهبان تحویل می دهیم و با تایید از شورای نگهبان از آنها استفاده می کنیم.

,
,

معاون سیاسی وزیر کشور با اعلام نزدیک شدن انتخابات و فعال شدن احزاب سیاسی مختلف گفت : احزاب باید براساس قانون عمل کنند و اگر بد اخلاقی از این افراد دیده شود ، براساس کمیسیون ماده 10 رسیدگی می شود و اگر نیاز باشد متخلفین به دادگاه ارجاع داده می شوند و سعی ما براین است که همه به اخلاق اسلامی توجه کنند.

,

 

,

مقیمی افزود : افرادی که به تبلیغات زود هنگام دست بزنند با عوامل اجرایی رصد می شوند و با انها با قاطعیت برخورد می شود .

,

 
وی در خصوص احتمال ورود پول های کثیف در انتخابات آینده گفت : با توجه به وجود پدیده قاچاق سوخت در کشور احتمال استفاده اشخاص از حامیان غیر قانونی مانند سایر کشورها از اینگونه در امدها وجود دارد ، که در این زمینه دولت با قاطعیت ورود پیدا خواهد کرد.

,
,

 

,

مقیمی در خصوص شایعه برکنار شدن استاندار هرمزگان گفت : اگر در رسانه ها اطلاع رسانی صحیح صورت بپذیرد جلوی شایعات هم گرفته می شود. شایعه برای جامعه خیلی ضرر و زیان دارد و مطبوعات و رسانه ها می توانند با شفاف سازی از انتشار اینگونه شایعات جلوگیری کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد: دولت در این مدت که بحث هسته ای را دنبال کرد سعی کرد از کارشناسان خبره استفاده کند. از ابتدا برنامه ریزی خوبی را انجام داد و طی این مدت همه کمک کردند و از پشتیبانی مردم و بیانات مقام معظم رهبری برخوردار شدند و در واقع یک کار بسیار خوبی انجام شد.

,


وی خاطر نشان کرد: در وزارت کشور عملکرد مدیران چک می شود و تا زمانی که عملکردشان در راستای دولت و چهارچوب وظایف دولت باشد و از مسیر انحراف نشود پا برجاست و اگر از مسیر، منحراف شود که اول از طریق آموزش و صحبت و در مرحله آخر تغییر و جابه جایی صورت می پذیرد اگر مدیر در انجام وظایفش کوتاهی کند اخراج می شود.

,
,

 

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه