اخبار داغ

تکذیبیه خبر رسانه ها درباره مهاجرانی

تکذیبیه خبر رسانه ها درباره مهاجرانی
ستاد حقوق بشر قوه قضائیه مطالب مطرح شده در رادیو ایران را تکذیب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرآنلاین، پیک بامدادی رادیو ایران در خبری به نقل از محمدجواد لاریجانی مدعی شد که دبیر ستاد حقوق بشر گفته است: وزیر ارشاد دولت اصلاحات و احمد شهید هر دو ساکن انگلستانند. این دو از عربستان پول می گیرند. مهاجرانی یک ماه پیش گونه‌هایش از خجالت سرخ شد وقتی اسناد ویکی‌لیکس نشان داد برای کمک خرجی تحصیل فرزندش در انگلستان زبان سؤال گشوده و عرض حاجت به پادشاه عربستان برده و البته که پادشاه عربستان پذیرفته و پسر مهاجرانی در حلقه فرزندان ندیمان عبدالوهاب قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حالا شورای حقوق بشر قوه قضائیه با انتشار متنی گفت وگوی دبیر این شورا با پیک بامدادی را تکذیب کرده و نوشته است: مواضع دکتر محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر در خصوص مسائل مختلف کشور از جمله موضوع حقوق بشر، گزارشگر ویژه سازمان ملل و جریان ها و تحولات مختلف سیاسی کاملا مشخص و مبرهن است و ایشان در مقاطع مختلف با ارائه دیدگاه ها ونظرات شفاف خود به صورت صریح و متقن در این زمینه موضع گیری کرده است.

از این رو درباره خبری که امروز در برخی از رسانه ها به نقل از ایشان منتشر شده است توضیحات ذیل مد نظر قرار گیرد.

۱. دبیر ستاد حقوق بشر نه تنها امروز بلکه به تازگی هیچ مصاحبه ای با هیچیک از رسانه ها اعم از پیک بامدادی رادیو، خبرگزاری فارس، خبرگزاری میزان و سایر خبرگزاری ها نداشته است.

۲. عمده مطالبی که به نقل از ایشان در این مصاحبه منتشر شده بغیر از بند آخر، مطالبی است که دبیر ستاد حقوق بشر سال گذشته در گفتگو با صدا و سیما در میان گذاشته است.

۳. بند اخر خبری که امروز به نقل از ایشان منتشر شده و مربوط به وزیر ارشاد دولت اصلاحات و گزارشگر ویژه سازمان ملل است، در هیچ یک از مصاحبه های پیشین دبیر ستاد حقوق بشر وجود ندارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ع

, انتهای پیام/ع]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه