اخبار داغ

عارف در زنجان:

سال 92 بی انگیزگی در بزرگان اصلاحات بیداد می کرد / رهنمودهای شجاعانه رهبری کمک تیم مذاکره کننده هسته ای بود

سال 92 بی انگیزگی در بزرگان اصلاحات بیداد می کرد / رهنمودهای شجاعانه رهبری کمک تیم مذاکره کننده هسته ای بود
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال 92 جوانان اصلاحات، بزرگان را به جلو هل دادند و گرنه بی انگیزگی در این دوران در بزرگان اصلاحات بیداد می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج رسا, محمد رضا عارف امشب در دیدار مردم زنجان در سالن بین المللی روزبه زنجان با اشاره به پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات سال 92 اظهار داشت: این پیروزی بسیار ارزشمند است که حاصل تلاش جوانان این مرز و بوم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه جوانان با شور و نشاط در صحنه حضور یافتند، افزود: نسل های اولیه را جوانان هل دادند تا باهم شدیم.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه این حضور گسترده موجب حضور 73 درصدی مردم در انتخابات شد، تصریح کرد: این پیروزی بزرگ  دنیای استکبار و غرب را در برابر نظام اسلامی به تسلیم وا داشت.

,

عارف با بیان اینکه آمدن غرب به پای میز مذاکره نتیجه این انتخابات بود، خاطرنشان کرد: 23 ماه مذاکره طاقت فرسا با کشورهای توسعه یافته که تنها چند ماه قبل از آغاز فعالیت دولت، ظالمانه ترین قطعنامه ها علیه کشور به تصویب رسیده بود، موجب پیروزی در مذاکرات شد.

,

وی حضور ایران در مذاکرات با شش دولت غربی و اتحادیه اروپا را برای نظام اسلامی فرصت مناسبی عنوان کرد و گفت: در آینده نتایج ارزشمند این مذاکرات مشخص می شود.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تغییر موضع کشورهای غربی و کشورهای منطقه را از نتایج مذاکرات عنوان کرد و افزود: این پروژه با زحمت آغاز شده و باید با مدیریت خوب آن را ادامه داد.

,

عارف با اشاره به اینکه رهنمودهای روشن و شجاعانه مقام معظم رهبری کمک تیم مذاکره کننده هسته ای بود، یادآور شد: این مذاکرات ارائه الگویی مناسب در روابط خارجی و نرمش شجاعانه محسوب می شود.

,

وی همچنین به دولت نیز توصیه کرد پاسخ انتقادها را نداده از فضای حاکم به کشور برای پاسخ به دغدغه های اشتغال،معیشت مردم و مسائل اجتماعی بهره گیرد.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دلواپسان نظام اسلامی نیز ضروری است انصاف داشته باشند، تصریح کرد: نگاه دولت باید به داخل کشور باشد.

,

عارف همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: ضروری است با همان رویکرد سال 92 و با نگاهی به آینده و برنامه ریزی درست دراین انتخابات شرکت کرد.

,

وی بر ضرورت افزایش آمار شرکت کنندگان در انتخابات مجلس تاکید کرد و گفت: همه حرکات باید با توجه به منافع ملی و بدور از حزب زدگی و بر اساس اخلاق مداری باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه