اخبار داغ

حشمت الله فلاحت پیشه در واکنش به سخنان وزیردفاع آمریکا:

اشاره به گزینه نظامی، بلوف سیاسی آمریکا است

اشاره به گزینه نظامی، بلوف سیاسی آمریکا است
حشمت الله فلاحت پیشه گفت : در حال حاضر آمریکا منطقه ای دیپلماتیک محسوب می شود و مأموریت وزارت دفاع آن تمام شده است، لذا روز به روز گزینه نظامی لوث تر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با ناب نیوز در واکنش به سخنان وزیر دفاع آمریکا در نشست کمیته نیروهای مسلح سنا، گفت: هدف اشتون از اشاره به حفظ نیروی قدرتمند نظامی، قانع کردن کنگره بود، زیرا در جلسه قبل سه وزیر خارجه، انرژی و خزانه داری آمریکا سعی داشتند کنگره را در رابطه با توافق هسته ای توجیه کنند اما بخش اعظم سناتورهای معترض به توافق نامه، سعی کردند موضوع را به سمت بحث های امنیتی و توان نظامی ایران بکشانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه تصریح کرد: از این رو دولت آمریکا در سومین جلسه، کاترین اشتون، وزیر دفاع آمریکا را به تیم توجیه کننده اضافه کرد تا ضمن دفاع از توافق، به نماینده ها اطمینان دهد تهدید نظامی ایران قابل کنترل است.

,

فلاحت پیشه افزود: طی این جلسه اشتون اعلام کرد گزینه نظامی علیه ایران کنار نرفته است اما معتقدیم در شرایط فعلی، توافق عملا نیاز به گزینه نظامی را کم می کند.

,

وی اظهار کرد: باید این واقعیت را در نظر بگیریم در طول چند دهه اخیر، این اولین بار است مقام دفاعی آمریکا از دیپلماسی در قبال ایران حمایت می کند.

,

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر آمریکا منطقه ای دیپلماتیک محسوب می شود و مأموریت وزارت دفاع آن تمام شده است، لذا روز به روز گزینه نظامی لوث تر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه