اخبار داغ

برای شرکت در گردهمائی یکروزه روسای سازمانهای صنعت سراسر کشور؛

وزیر صنعت و معدن به تبریز سفر می کند+ برنامه سفر

وزیر صنعت و معدن به تبریز سفر می کند+ برنامه سفر
حسین نجاتی از گردهمائی یکروزه روسای سازمانهای صنعت سراسر کشور با حضور وزیر صنعت و معدن و خود وزیر در تبریز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حسین نجاتی از گردهمائی یکروزه روسای سازمانهای صنعت سراسر کشور با حضور وزیر صنعت و معدن و خود وزیر در تبریز خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این جلسه برنامه های راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت، قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقا نظام مالی کشور، ماموریتهای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، اهمیت جایگاه صادرات غیر نفتی و همچنین ماموریتهای جدید حوزه معاونت امور اقتصادی و بازرگانی و شیوه های نوین بازرسی با حضور تمام اعضا مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.

,

بر اساس این گزارش افتتاح و بازدید از چند طرح صنعتی و تجاری و همچنین بررسی مسائل و مشکلات برخی از صاحبان صنایع استان، از دیگر برنامه های وزیر صنعت در تبریز می باشد.

,

همچنین خط توسعه شرکت آناتا با ظرفیت اسمی 54 هزار تن و سرمایه گذاری332 میلیارد ریال و اشتغالزائی 345 نفر با حضور نعمت زاده افتتاح خواهد شد.

,

دراین روز کلنگ شهرک صنعتی خصوصی با نام شهرک صنعتی چالیش صنعت سالاری به زمین زده می شود و پیش بینی شده با اتما مراحل ساخت این شهرک 48 قطعه ای برای 3000 نفر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی شامل انواع کولر های گازی، انواع یخچال و فریزر مطابق با استانداردها و فرم جهانی، انواع کولر آبی، انواع بخاری و انواع لباسشویی تمام اتوماتیک،‌ شغل ایجاد شود.

,

گفتنی است، شروع طرح کشوری ژئوفیزیک هوائی در تبریز به صورت رسمی با حضور وزیر صنعت آغاز و انتظار می رود با اتمام آن، که تقریبا به 13 ماه عملیات پروازی نیاز دارد، جهش بزرگی در بخش اکتشافات معدنی استان آذربایجان شرقی صورت پذیرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه