اخبار داغ

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در همدان:

پنج هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های مسکن مهر نیاز داریم

پنج هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های مسکن مهر نیاز داریم
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای اتمام همه پروژه های مسکن مهر در کشور بیش از پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند، احمد اصغری مهرآبادی در کارگروه امور زیربنایی و تامین مسکن شهرستان همدان که در محل سالن جلسات فرمانداری همدان تشکیل شد، اظهار داشت: در خصوص خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر در کشور اقدامات خوبی انجام شده است و پول پیمانکاران از طریق فروش اراضی یا واگذاری زمین به آنها تامین خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

وی گفت: در حال حاضر ساخت  49 واحد کلانتری جهت مسکن های مهر کشور در دست اجرا است.

,

اصغری مهر آبادی با توجه به نیاز مبرم پروژه های مسکن مهر کشور به احداث مسجد و مدرسه اظهار کرد: برای ساخت بیش از 400 مدرسه، اعتباری بالغ بر چهار هزار 800 میلیارد تومان نیاز است.

,

وی افزود: ساخت مسجد هم از دیگر نیازهای مهم و ضروری سایت های مسکن مهر است که با پیگیری های صورت گرفته ساخت بیش از 400 مسجد در این سایت ها پیش بینی شده است.

,

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر کشور گفت: در بحث محوطه‌سازی، خدمات روبنایی و زیربنایی، جهت ساخت مساجد و مدارس در سایت های مسکن مهر از منابع داخلی دولت به این پروژه‌ها اعتبارات لازم تزریق می شود.

,

وی همچنین در خصوص ساخت مدارس در این پروژها، اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور امضا شده است و ما هم در حد توان این نهاد را جهت ساخت مدارس یاری خواهیم کرد.

,

اصغری احمد آبادی افزود: پروژه‌های مسکن مهر کشور باید تا پایان سال آینده تکمیل و به متقاضیان واگذار شود و امیدواریم که این امر مهم محقق شود.

,

وی از تخصیص دو میلیارد تومان یارانه و دو هزار تن قیر جهت پروژه های در حال ساخت استان همدان خبر داد.

,

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشرفت پروژه های مسکن مهر در استان همدان بیش از 90 درصد می باشد که از میانگین کشوری هم بالاتر است.

,

انتهای پیام/پ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه