اخبار داغ

مدیر حقوقی یکی از شهرداری های مناطق تبریز به جرم رشوه گیری بازداشت شد

مدیر حقوقی یکی از شهرداری های مناطق تبریز به جرم رشوه گیری بازداشت شد
مدیر حقوقی شهرداری یکی از مناطق تبریز که سابقه فعالیت در شهرداری مرکز را نیز در کارنامه خود دارد چندی پش برای تسهیل در انجام پروژه ای از پیمانکار آن مبلغ دویست میلیون تومان درخواست رشوه کرد که با گزارش پیمانکار به سازمان حسابرسی ، مدیر حقوقی شهرداری تحت نظر بازرسان قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تبریز بیدار، مدیر حقوقی یکی از شهرداری های مناطق تبریز به جرم رشوه گیری بازداشت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یک منبع آگاه در گفتگو با تبریز بیدار اعلام کرد: مدیر حقوقی شهرداری یکی از مناطق تبریز که سابقه فعالیت درشهرداری مرکز را نیز در کارنامه خود دارد چندی پش برای تسهیل در انجام پروژه ای ازپیمانکار آن مبلغ دویست میلیون تومان درخواست رشوه کرده است که با گزارش پیمانکار به سازمان حسابرسی ، مدیر حقوقی شهرداری تحت نظر بازرسان قرار می گیرد.

,

این منبع آگاه ادامه داد: با برنامه ریزی سازمان حسابرسی، پیمانکار قرار پرداخت رشوه را با معاونت حقوقی منطقه می گذارد و فرد مذکور در حین دریافت رشوه که سی میلیون آن نقدی و مابقی به صورت چک بوده است از سوی مامورین بازداشت می شود.

,

لازم به ذکر است که بایکوت شدید خبری بازداشت معاونین شهرداری مناطق که امری سابقه دار نیزمی باشد در حالی صورت می گیرد که شهردار تبریز به کرات اعلام کرده است که با مفسدین به شدت برخورد و آن ها را رسوا خواهد کرد. حال کمترین انتظاری که می رفت این بود که وی با اعلام رسمی این خبر از مردم عذر خواهی و از پیمانکار تقدیر و تشکر می کرد ولی شنیده های تبریز بیدار حاکی از آن است که پیمانکار مذبور هنوز هم در پیچ و خم های اداری سرگردان می باشد.

,

گفتنی است اطلاعات دقیق مربوط به فرد بازداشت شده و منطقه شهرداری که وی در آن مشغول به کار بوده است در نزد تبریزبیدار محفوظ است.مدیر حقوقی یکی از شهرداری های مناطق تبریز به جرم رشوه گیری بازداشت شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه