اخبار داغ

عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان؛

آموزش و پرورش باید به مقوله داستان نویسی دانش آموزان در مدارس توجه جدی کند

آموزش و پرورش باید به مقوله داستان نویسی دانش آموزان در مدارس توجه جدی کند
عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان از بی توجهی آموزش و پرورش به مقوله داستان نویسی گلایه کرد و افزود: دانش آموزان با داستان نویسی ناآشنا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، روح الله ابوالهادی عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان در گفت و گو با حبرنگار “خانه خشتی“، با اشاره به اینکه انجمن از خرداد ۹۲ آغاز به کار کرده است، گفت: این انجمن در دو سال اخیر با هدف اعتلای هنر داستان نویسی فعالیت نموده است و با جذب استعدادها و علاقمندان به داستان نویسی، نزدیک به ۶۰ نفر را گرد هم آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خانه خشتی,

وی با بیان اینکه پیش از سال ۹۲ نیز فعالیت های داستانی در رفسنجان وجود داشته است، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۲ داستان نویسان در قالب یک مجمع مستقل و شناسنامه دار گرد هم آمدند.

,

ابوالهادی عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان-خانه خشتی (۱)

, ابوالهادی عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان-خانه خشتی (۱), ابوالهادی عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان-خانه خشتی (۱),

ابوالهادی انتشار مجموعه داستان های داستان نویسان رفسنجانی را از برنامه های این انجمن در سال جاری عنوان کرد و افزود: طی دو سال اخیر داستان های اعضا رصد و گردآوری شد تا بصورت کتب مستقل یا مجموعه داستان چاپ شود.

,

وی به تلاش هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان در جهت فراهم نمودن بستری اصولی برای داستان نویسی اشاره کرد و گفت: سعی کردیم داستان نویسی را به صورت اصولی پیش ببریم تا فضایی مناسب برای ارائه داستان ایجاد شود.

,

عضو هیئت مدیره انجمن داستان نویسان رفسنجان از بی توجهی آموزش و پرورش به مقوله داستان نویسی گلایه کرد و افزود: دانش آموزان با داستان نویسی ناآشنا هستند و داستان خوب را نمی شناسند؛ آموزش و پرورش می تواند با اهمیت به این امر ضمن جذب استعدادها، ضعف های موجود را برطرف نماید.

,

روح الله ابوالهادی خواستار اهمیت خانواده ها به فرهنگ و هنر شد و گفت: از آنجایی که داستان نویسی دارای مخاطب خاص می باشد و وجهه عمومی ندارد، خانواده ها برای حضور انگیزه ندارند.

,

وی رده سنی اعضای انجمن را از ۸ تا ۶۰ سال عنوان کرد و ادامه داد: اعضای انجمن داستان نویسان رفسنجان از اقشار مختلف دانش آموز، دانشجو، اساتید دانشگاه و … هستند که به صورت هفتگی در جلسات داستان که عصر چهارشنبه ها برپا می شود، شرکت می کنند.

,

ابوالهادی از علاقمندان خواست با ارسال نام و نام خانوادگی خود به ۳۰۰۰۷۰۰۶۷۰۰۸۶۳ به عضویت سامانه پیامکی انجمن داستان نویسان رفسنجان در آیند و در جریان اخبار و برنامه های انجمن قرار گیرند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه