اخبار داغ

رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی:

کشورهایی که به ملت ایران فشار آورده‌اند باید در انتهای صف مراودات قرار گیرند

کشورهایی که به ملت ایران فشار آورده‌اند باید در انتهای صف مراودات قرار گیرند
رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: کشورهایی که فشار بیشتری بر ایران وارد کردند و در تحریم‌ها سبقت گرفتند باید در انتهای لیست مراودات اقتصادی ایران قرار بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدکاظم انبارلویی در گفتگو با صبح توس در خصوص راه برد انجام مذاکرات بعد از توافق اظهار داشت: به نظر می‌رسد آنچه مربوط به توافق است، تأثیری در روند اقتصادی کشور ندارد زیرا با اعلام دستیابی به برجام، هیچ اتفاقی در حوزه ارز، مسکن و طلا نیفتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: دولت موظف است بر اساس سیاست‌های کلی اقتصاد و به‌ویژه اقتصاد مقاومتی، روند پیشرفت را در همین مسیر پیش ببرد.

,

تأخیر در اجرای اقتصاد مقاومتی زیان‌بار خواهد بود

, تأخیر در اجرای اقتصاد مقاومتی زیان‌بار خواهد بود, تأخیر در اجرای اقتصاد مقاومتی زیان‌بار خواهد بود,

رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: هرگونه تأخیر در اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور زیان‌بار خواهد بود؛ مسائل و مشکلات اقتصادی کشور مربوط به موضوع تحریم‌ها نیست زیرا اگر این چنین بود،شوک اولیه توافق باید تأثیر خود را نشان می‌داد.

,

وی با بیان این که دولت به اجرای آنچه توسط مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان تصویب می شود، موظف خواهد بود، عنوان کرد: «بوی کباب» به مشام هیئت‌های اقتصادی که وارد تهران می شوند، رسیده و قصد دارند با برنامه ریزی های انجام شده، پول‌های بلوکه‌شده ای که در خارج از کشور داریم را با ایجاد بازارهایی، ببلعند.

,

انبارلویی ابراز داشت: غربی‌ها در سفرهای تجاری تنها به منافع خود فکر می‌کنند، فرانسوی‌ها برای نجات رنو و پژو به ایران آمده و در فکر جلوگیری تعطیلی شرکت‌های در حال ورشکستگی خود هستند.

,

کشورهایی که به ملت ایران فشار آورده اند باید در انتهای صف مراودات قرار گیرند

, کشورهایی که به ملت ایران فشار آورده اند باید در انتهای صف مراودات قرار گیرند, کشورهایی که به ملت ایران فشار آورده اند باید در انتهای صف مراودات قرار گیرند,

رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به این سؤال که رفتار ما با کشورهایی که زیر پای صنعت ما را خالی کرده اند، باید چگونه باشد، عنوان داشت: طبیعی است کشورهایی که بنا را بر فشار به ملت ایران گذاشته و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران وضع کردند باید در انتهای صف مراودات اقتصادی با ما قرار بگیرند، نه در صدر دیدارها.

,

انبارلویی به «پیش خور» کردن پول‌های بلوکه‌شده ایران در خارج اشاره کرد و افزود: پول‌های بلوکه‌شده باید صرف کالاهای سرمایه‌ای شود، نه کالای مصرفی؛ به‌خصوص در شرایط کنونی که دولت به جهت منابع مالی با مشکلاتی مواجه است و با به‌کارگیری منابع فنی و علمی باید از منابع در دسترس خود استفاده کند.

,

رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی، در تحلیل گرانی‌های اخیر، اظهار داشت: در شرایطی که واردات مصرفی وجود دارد، دولت باید تورم را نیز کنترل کند تا بنگاه‌های اقتصادی موجود به سمت ورشکستگی نروند و از سوی دیگر، بیکاری جوانان نیز کاهش یابد.

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه