اخبار داغ

آخرین فصل گواردیولا در بایرن‌مونیخ

آخرین فصل گواردیولا در بایرن‌مونیخ
ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان معتقد است این آخرین فصل حضور گواردیولا در بایرن مونیخ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سایت اسکای اسپورت، اشتفان افنبرگ کاپیتان محبوب و سابق باشگاه بایرن‌مونیخ که در ماه‌های اخیر انتقادات فراوانی را نسبت به عملکرد پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها داشته است، در صحبت‌هایی از جدایی این سرمربی در پایان فصل آینده خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

او به اسکای گفت: هیچ شکی ندارم که این فصل آخرین فصل حضور پپ در بایرن است و او دیگر فصل بعد در بایرن نخواهد بود. او در این چند سال بایرن را به یک تیم اسپانیایی تبدیل کرده و باعث تغییر شاکله تیم شده است. درباره جانشین او نیز باید بگویم که کلوپ جای پپ را خواهد گرفت. فکر می‌کنم کلوپ پس از یک دوره استراحت بتواند دوباره بایرن را به تیم قدرتمند قبل تبدیل کند.

,

 

,

افنبرگ درباره بازی بایرن مونیخ و ولفسبورگ در سوپر جام آلمان نیز گفت:‌ شکست 4-1 فصل گذشته برابر وولفسبورگ همچنان آزار دهنده است و برای همین اعتقاد دارم که بایرن برای گرفتن انتقام خود از آنها بازی را کاملا جدی خواهد گرفت.

,

 

,

بایرن مونیخ و ولفسبورگ شنبه شب در سوپرجام آلمان برابر هم به میدان خواهند رفت. این دیدار ساعت 23 به وقت ایران برگزار خواهد شد. بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا است و ولفسبورگ نیز با برتری برابر دورتموند قهرمان فصل قبل جام حذفی آلمان شد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه