اخبار داغ

پشت پرده غیبت دستیاران کی روش در بازی های لیگ

پشت پرده غیبت دستیاران کی روش در بازی های لیگ
در صورتی که خیلی از تیم های شهرستانی از عدم حضور مربیان تیم ملی در بازی های شان گله مند هستند حالا یکی از دستیاران کی روش دلیل اصلی غیبت شان را برملا می سازد! توضیحاتی که او می دهد شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد، اما فدارسیون علی کفاشیان می خواهد از هر هزینه ای جلو گیری کند حتی یک کرایه ماشین ساده.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناهمواره این سوال بین بازیکنان تیم های شهرستانی و مربیان این تیم ها وجود دارد که چرا در طول فصل کی روش و یا دستیارانش برای دیدن بازهای آنها به سفر نمی روند؟ پاسخی که حالا توضیحات یکی از دستیاران کی روش جواب کاملا قانع کنده ای به آن می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این دستیار کی روش که به شرط فاش نشدن نامش این مصاحبه را انجام داد به شفقنا می گوید بعضی از تیم های شهرستانی در طول فصل گذشته چند بار با ما تماس گرفتند و خواستار حضورمان در بازی های شان شدند. بعضی از آنها حتی عنوان کردند پول بلیت هواپیما و هتل محل اقامت هم به عهده آنهاست. اما وقتی این پیشنهاد به فدراسیون فوتبال گفته شد، آنها عنوان کردند فدراسیون فوتبال هیچ پولی نمی تواند برای این سفرها پرداخت کند. حتی هزینه کرایه ماشین از فرودگاه تا هتل و یا احیانا کرایه برگشت باید به عهده خود مربیان باشد.
در بعضی از سفرها صفر تا صد هزینه را باشگاه مربوطه پرداخت می کرد اما وقتی فدراسیون فوتبال اینگونه برخورد کرد و حتی عنوان کرد حاضر نیست به عنوان مثال ۱۰۰ هزار تومان تنخواه برای هر سفر به کادر فنی تیم ملی بدهد، دستیاران کی روش هم دلسرد شدند و تنها با هزینه شخصی خودشان بازی های تهران را پوشش دادند.
اما آیا برای لیگ جدید امیدی به تغییر ساختار است؟ وقتی این سوال را از دستیار کی روش پرسیدیم، پاسخ داد: اتفاقا جدیدا با فدراسیون در این مورد تماس گرفتیم اما باز هم همان حرف قدیمی را عنوان کردند و گفتند فیلم بازی ها را به راحتی می توانید تهیه کنید و سفر رفتن و دیدن بازی ها از نزدیک فقط یک هزینه اضافی است روی دوش فدراسیون فوتبال!
مربی تیم ملی در ادامه به یک خاطره اشاره کرد و گفت : قبل از آغاز جام ملت های آسیا، کی روش خواستار حضور یکی از دستیارانش در جام خلیج فارس شده بود تا از نزدیک حریفان عربی ایران را آنالیز کند اما فدراسیون گفت هزینه این سفر زیاد است و بهتر است بازی ها را از شبکه های عربی ببینید!
در چنین وضعیتی حضور کی روش و دستیارانش در همین بازی های ورزشگاه آزادی ، تختی و دستگردی را باید غنیمت شمرد. علی کفاشیان اصولا عقیده ای به حضور مربی و آنالیز بازی ها از نزدیک ندارد و می گوید اینها هزینه اضافه است و فدراسیون باید بودجه اش را در راستای دیگری هزینه کند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه