اخبار داغ

لباس داوران و اتفاق عجیب در هفته نخست لیگ برتر

لباس داوران و اتفاق عجیب در هفته نخست لیگ برتر
فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال در حالی آغاز شد که از همان روز نخست ناهماهنگی در تهیه لباس داوران مساله‌ساز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فصل پانزدهم لیگ برتر فوتبال آغاز شد و از همان هفته نخست سر و کله سوژه‌های خبری پیدا شد؛ در روز اول لیگ، تنها چهار بازی برگزار شد اما در همین بازی‌ها اتفاق جالب توجه و البته عجیبی افتاد؛ لباس داوران در این بازی‌ها دو جنس و دو نشان تبلیغاتی متفاوت داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ماجرا از این قرار است که داوران بازی سپاهان و استقلال خوزستان با لباسی به میدان رفتند که نشان تجاری یکی از شرکت‌های مخابراتی را به روی خود داشت و این در حالی بود که فدراسیون فوتبال برای تامین لباس داوران با یک شرکت تولید مواد غذایی قرارداد بسته است.

,

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران در این باره به خبرنگار ورزشی ایسنا گفت: اسپانسری که فدراسیون با آن قرارداد بسته برای داوران بازی سپاهان و استقلال خوزستان سه رنگ لباس آماده کرده بود اما با توجه به رنگ لباس بازیکنان دو تیم، هیچ کدام از آن سه رنگ، قابل استفاده برای داوران نبود.

,

وی افزود: جالب است که اسپانسر برای لباس داوران تنها سه رنگ آبی، زرد و سیاه را تهیه کرده و رنگ دیگری در اختیار نداشته است اما از ان جالب‌تر این است که چه کسی لباس‌های داوری با آرم یک شرکت دیگر را به ورزشگاه رسانده است.

,

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال همچنان متعجب از اتفاق رخ داده در اصفهان اظهار کرد: حیدر شکور، ناظر داوری بازی می‌گوید کسی که لباس‌ها را آورده گفته لباس‌ها را از فدراسیون فرستاده‌اند. حتما آنها نمی‌دانستند که فدراسیون با چه شرکتی قرارداد بسته و تا دیده‌اند لباس‌های داوران با لباس بازیکنان شبیه است، از لباس‌های فرستاده شده استفاده کرده‌اند.

,

حیدر شکور هم در پاسخ به ایسنا با تایید حرف‌های اصفهانیان اظهار کرد: من درباره اتفاقات بازی صحبت نمی‌کنم و هر چه لازم باشد شخص آقای اصفهانیان مطرح می‌کند.

,

اصفهانیان ادامه داد: ما واقعا در جریان نیستیم که چه کسی آن لباس‌ها را فرستاده و آن لباس‌ها از کجا پیدایشان شده است. می‌گویند لباس‌ها 45 دقیقه قبل از بازی با پیک فرستاده شده‌اند! متاسفانه در این مورد خوب عمل نشد و حتی نماینده شرکتی که با فدراسیون قرارداد دارد هم با من تماس گرفت و گله کرد.

,

 

,

به گزارش ایسنا، چنین اتفاقی آن هم در هفته نخست لیگ برتر نشان از برخی ناهماهنگی‌ها در بین برگزارکنندگان مسابقات دارد. با توجه به برگزاری نسبتا موفق دوره قبل و مراسم اختتامیه با شکوه و منظم آن، به نظر می‌رسید که فصل جدید با هماهنگی و نظم بیشتری آغاز شود.

,

 

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه