اخبار داغ

واکنش به اتهام زنی یحیی گل محمدی

واکنش به اتهام زنی یحیی گل محمدی
رئیس هیأت فوتبال انزلی گفت: نمی‌دانم نیت گل‌محمدی از صحبت‌هایش چیست، زیرا ما هیچ اقدام غیرمسئولانه‌ای انجام ندادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامحمود رمضانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی مبنی بر اینکه چمن ورزشگاه تختی بلند بود و اجازه کوتاه شدن آن را ندادند، گفت: در جلسه هماهنگی همه موارد بررسی می‌شود، ما حتی در مورد وضعیت چمن و ورزشگاه تختی هم در جلسه هماهنگی صحبت کردیم، چمن ورزشگاه تختی مطلوب است، نمی‌گویم شرایط ایده‌آل دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: سرپرست ذوب‌آهن در جلسه هماهنگی از ما خواست که چمن ورزشگاه کوتاه شود، محمودزاده مسئول برگزاری مسابقه هم بود، قرار شد داور ساعت 10 صبح چمن ورزشگاه را بازدید کند و اگر نیازی به کوتاه شدن داشت، این مسئله را بگوید تا ما انجام بدهیم و داور هم بعد از بازدید چمن اعلام کرد که نیازی به کوتاهی آن نیست.

,

وی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی گفته نتایج مسابقات خارج از زمین رقم می‌خورد، گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا این حرف را مطرح کرده است و نیتش از بیان این صحبت‌ها چیست. گل‌محمدی مربی بزرگ و قابل احترامی است. هیأت فوتبال گیلان و شهرستان انزلی هیچ اقدام غیرمسئولانه‌ای انجام نداده و نه تنها در این مسابقه، که در همه مسابقات سعی می‌کند براساس قوانین و مقررات عمل کند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه