اخبار داغ

تاکتیک فصل آینده منچستر یونایتد از زبان فن خال

تاکتیک فصل آینده منچستر یونایتد از زبان فن خال
سرمربی منچستریونایتد، تاکتیک اصلی تیمش در فصل آینده لیگ‌برتر انگلیس را شرح داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، لوئیس فن‌خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد اعلام کرد پس از آزمایش موفق سیستم 3-3-4 در تمرینات و بازی‌های پیش‌فصل تصمیم گرفته در فصل آینده لیگ‌برتر انگلیس هم از این شیوه بهره ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سیستم فن‌خال در اولین فصل مربیگری در منچستریونایتد، شروع خوبی در پی نداشت؛ هرچند درنهایت پس از یک فصل غیبت، حضور مجدد شیاطین سرخ در لیگ‌قهرمانان را به ارمغان آورد.

,

حالا سرمربی هلندی پس از برتری یک بر صفر مقابل«کلاب آمه‌ریکا»ی مکزیک،پیروزی 3 بریک مقابل بارسلونا و شکست دو بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن در بازی‌های پیش‌فصل به یک جمع‌بندی کلی درباره تاکتیک پایه تیمش در فصل آینده رسیده است.

,

او در این باره به سایت باشگاه گفت: 3-3-4، همان شیوه‌ای است که در نیم‌فصل دوم  فصل قبل برای ما نتایج خوبی رقم زد و باید بگویم این شیوه در فصل آینده هم مدنظر من خواهد بود.به طور کلی از شیوه بازی تیم در تورپیش‌فصل راضی هستم. ما به شیوه خودمان بازی کردیم و نتایج مثبتی به دست آوردیم.

,

او در ادامه به جزئیات پرداخت و اظهار داشت:  حضور عناصر خط میانی پشت سر مهاجمان چندان بد نیست چون به تیم اجازه تغییر شیوه در فاز تهاجمی را می‌دهد. شواین‌اشتایگر، دیپای، کریک و اشنایدرلین می‌توانند بازی پشت سر مهاجمان بازی کنند و الیته در این جمع دیپای بیش از بقیه از قابلیت بازی در این پست برخوردار است. البته همه چیز به تاکتیک رقیب بستگی دارد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه