اخبار داغ

خبر پراکنی فقط برای لایک بیشتر!

از انفجار بمب تا اقدامات خرابکارانه!/ بازار داغ شایعات در پی آتش سوزی های بندرعباس

از انفجار بمب تا اقدامات خرابکارانه!/ بازار داغ شایعات در پی آتش سوزی های بندرعباس
به دنبال بروز دو حاثه آتش سوزی در بندرعباس عده ای با هویت نامعلوم با نشر اکاذیب در شبکه های اجتماعی سعی در بر هم زدن آرامش مردم هرمزگان دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز ، پس از انتشار گسترده خبر اتش سوزی در دو مجتمع بزرگ هرمزگان در رسانه های رسمی ، فضای کسب و کار افراد سود جو برای سو استفاده از این خبر ها در شبکه های اجتماعی افزایش یافت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,  ،,

 

,
 
,
تنها اتفاق های صورت گرفته در بندرعباس آتش سوزی های ستاره جنوب و هتل هرمز در 24 ساعت گذشته است ، که بعد از بروز این دو اتفاق تمامی نیروهای امدادی همانند هر زمان دیگری برای نجات مردم و انجام وظیفه خود در محل حاضر شدند.
,
 
,
 
,
 
,
با اینکه این حادثه مثل هر اتفاق دیگری در هر کشوری ممکن است اتفاق بیافتد ، زمینه های سو استفاده معاندین و برهم زنندگان فضای ارام مردم ان منطقه هم بوجود می اید .
,
 
,
 
,
فضایی که در حال حاضر عده ای از افراد سودجو با نشر خبرهای کذب لحظه ای انفجار و اتش سوزی های خرابکارانه برای معروف شدن ، افزایش تعداد لایک ها در شبکه هایی چون اینستاگرام و فیس بوک در هرمزگان دنبال می کنند.
,
 
,
 
,
 
,
آنچه در این مواقع حائز اهمیت است ، توجه مردم به اطلاع رسانی های رسمی از سوی مراجع قابل اعتماد و جلوگیری از با ز نشر این اکاذیب است.
,
 
,
 
,
مردم ولایت مدار هرمزگان پیش از این نیز فشار قرار گرفتن در نشر اکاذیبی چون ورود خفاش شب و قاتل زنجیره ای زنان را با صبر و حوصله پشت سر گذاشته اند.
,
 
,
 
,
همین شش ماه پیش بود که نوجوانی با انتشار عکسهای ساختگی و طرح متن هایی داستانی در خصوص قتل زنان در بندرعباس برای مدتی توجه شبکه ها ی اجتماعی هرمزگان را به سمت خود جلب کرده بود.
,
 
,
 
,
 
,
اما این فرد که خود را “خفاش شب” لقب داده بود با اهمیت ندادن مردم به اکاذیب وی در رسانه های مجازی توسط مامورین انتظامی دستگیر و روانه زندان شد.
,
 
,
 
,
حال نیز عد ه ای افراد ناشناس با به دست اوردن این سوژه اجتماعی سعی در بزرگ کردن آتش سوزی های عجیب غیر واقعی در بندرعباس دارند .
,
 
,
 
,
انتشار اخباری ضدو نقیض که توجه هر خوانند ه ای را به خود جلب می کند .
,
 
,
 
,
 
,
احمد پویافر فرماندار بندرعباس با شایعه خواندن این اکاذیب خواستار جلوگیری مردم از باز نشر این مطالب در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد .
,
 
,
 
,
وی گفت : دو حادثه اتفاق افتاده به علت اتصال کابل های برق بوده و علت های احتمالی توسط مسئولین در حال پیگیری است و به محض کامل شدن تحقیقات به اطلاع مردم می رسد.
,
 
,
 
,
 
,
جز دو حادثه اخیر که علت انها اعلام شده است ، در حال حاضر هیچ گونه اتفاق و اتش سوزی در مجتمع های تجاری بندرعباس صورت نگرفته و بازار خرید و فعالیت مردم با شرجی هوا ی هرمزگان ادامه دارد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام /
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه