اخبار داغ

فرماندار ریگان:

نمایش ماکت بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا در برج میلادتهران

نمایش ماکت بلند‌ترین تپه‌های شنی دنیا در برج میلادتهران
فرماندار شهرستان ریگان گفت: به منظور معرفی بلند‌ترین تپه‌های شنی جهان در ریگان، ماکت این تپه‌ها در برج میلاد تهران به نمایش گذاشته می‌شود.
[

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از“صبح کویر“،امین باقری در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در هفته فرهنگی استان کرمان که در برج میلاد برگزار می شود به منظور معرفی بلند‌ترین تپه‌های شنی جهان در ریگان، ماکت این تپه‌ها در برج میلاد تهران به نمایش گذاشته می‌شود.

, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از“صبح کویر“،, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از“صبح کویر“،, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از“صبح کویر“،, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از“صبح کویر“،, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از“صبح کویر“،, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از“صبح کویر“،, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح کویر, در هفته فرهنگی استان کرمان که در برج میلاد,

فرماندار ریگان ادامه داد:در هفته فرهنگی استان کرمان که در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، یک غرفه به شهرستان ریگان تعلق گرفته است‌.

, در هفته فرهنگی استان کرمان که در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، یک غرفه به شهرستان ریگان تعلق گرفته است‌.,

باقری با بیان اینکه در شهرستان ریگان ظرفیت‌های مختلفی در زمینه گردشگری، فرهنگی و اقتصادی وجود دارد، افزود: در هفته فرهنگی استان کرمان این ظرفیت‌ها به نمایش گذاشته می‌شوند‌.

,

وی افزود: آداب و رسوم شهرستان ریگان در نمایشگاه فرهنگی کرمان در برج میلاد به نمایش گذاشته می‌شود.

, آداب و رسوم شهرستان ریگان در نمایشگاه فرهنگی کرمان در برج میلاد به نمایش گذاشته می‌شود.,

باقری بیان کرد: با فرصتی که در زمینه شناسایی شهرستان ریگان صورت گرفته، تلاش می‌کنیم این شهرستان را به نحو احسن معرفی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه