اخبار داغ

مسئول اردویی و راهیان نور سنندج :

اعزام حدود 8000 زائر راهیان‌نور از سنندج به مناطق عملیاتی

اعزام حدود 8000 زائر راهیان‌نور از سنندج به مناطق عملیاتی
مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری سنندج استان کردستان گفت: حدود هشت هزار زائر راهیان نور طی سال گذشته از سنندج به مناطق عملیاتی شهرهای دیگر کردستان و استان خوزستان اعزام شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، یوسف خانی گفت: حدود هشت هزار زائر راهیان نور طی سال گذشته از سنندج به مناطق عملیاتی شهرهای دیگر کردستان و استان خوزستان اعزام شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار، ,
 
,
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سنندج استان کردستان گفت: سال گذشته حدود 70 درصد از اعزام های زائران راهیان نور به سرزمین های نور را دانش آموزان تشکیل دادند.
,
 
,
خانی ادامه داد: اردوهای سال گذشته راهیان نور دانش آموزی به بخش برادران و خواهران تقسیم شد.
,
 
,
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سنندج استان کردستان افزود: طی سال گذشته مقصد اردوهای راهیان نور دانش آموزی برادران شهرستان مریوان و بازدید و اقامت دو روزه در دو اردوگاه این شهرستان بود.
,
 
,
وی در ادامه گفت: همچنین سال گذشته برنامه فرهنگی هنری فصل رویش را برای دانش آموزان برگزار کردیم که با استقبال خوب دانش آموزان مواجه شدیم.
,
 
,
خانی از جمله برنامه‌های اجرا شده برای دانش آموزان در این اردوها را برگزاری مسابقات قایقرانی، تیراندازی با تیر و کمان و پینت بال عنوان کرد و افزود: همچنین اردوی راهیان نور خواهران نیز به مدت سه روز و دو شب در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید مسعودیان اهواز برگزار شد.
,
 
,
مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری سنندج استان کردستان با بیان اینکه 15 خادم در این شهرستان خدمات رسانی می کنند گفت: هم اکنون 83 راوی آموزش دیده و 10 راوی آماده به کار و فعال نیز در این شهرستان حضور دارند.
,
 
,
گفتنی است، دو یادمان تپه الله اکبر و باشگاه افسران در شهرستان سنندج واقع شده است.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه