اخبار داغ

دل نوشته یک اروپایی به مردی که ستاره بندرعباس شد

دل نوشته یک اروپایی به مردی که ستاره بندرعباس شد
شاید من و تو مسافر آن هتل بودیم در آن شعله های آتش سوزان طبقه 2 راه فراری نداشتیم ، ناگه از پیچ و خم پله مردی خود را به ما می رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  خانه فرهنگ و هنر  ،یکی  از هرمزگانی های ساکن اروپا  بعد از  مطلع  شدن  نحوه ی  جان  باختن  آتشفشان  فداکار  بندرعباسی  در  دل نوشته ای احساسات خود را  از  این  عمل  شایسته  بیان  کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خانه فرهنگ و هنر ,

 

,

 

,

شاید من و تو  مسافر ان هتل بودیم  در آن شعله های اتش سوزان طبقه دو راه فراری نداشتیم ناگه از پیچ و خم پله  مردی  خود را به ما می رساند ، دستمان گرفته با خود از پله ها به پایین  می برد وسط راه دیگر از نفس افتاده ایم جز دود هوای نیست که تنفس کنیم ، به سرفه افتاده ، ناگه ماسکی بر روی بینی خود حس می کنم و هوای که دوباره  جان  می دهد ، او به ترتیب یک به یک  ما اکسیژن  می دهد به طبقه هم کف می رسیم  هوای تازه  به مشام ما می خورد او هنوز دست ما را رها نکرده ، دیگر  رمقی نیست ،زانویش شل می گردد ، روی زمین می نشیند ، گویا کره زمین دور سرش می چرخد ، چشمانش سیاهی می رود .

, شاید من و تو  مسافر ان هتل بودیم  در آن شعله های اتش سوزان طبقه دو راه فراری نداشتیم ناگه از پیچ و خم پله  مردی  خود را به ما می رساند ، دستمان گرفته با خود از پله ها به پایین  می برد وسط راه دیگر از نفس افتاده ایم جز دود هوای نیست که تنفس کنیم ، به سرفه افتاده ، ناگه ماسکی بر روی بینی خود حس می کنم و هوای که دوباره  جان  می دهد ، او به ترتیب یک به یک  ما اکسیژن  می دهد به طبقه هم کف می رسیم  هوای تازه  به مشام ما می خورد او هنوز دست ما را رها نکرده ، دیگر  رمقی نیست ،زانویش شل می گردد ، روی زمین می نشیند ، گویا کره زمین دور سرش می چرخد ، چشمانش سیاهی می رود .,

 

,

 

,

دودهای سیاه در ریه هایش کار خود را کرده بود او رفت تا ما زنده بمانیم ،جان داد ، تا ما جان ندهیم ، فکر نکرد ،که در خانه خانواده ای منتظرشن  ، می خواست خانواده ای نجات دهد ! ققنوس شد در اتش  هرمز هد هد شد و پر کشید به دیار سلیمان ...

,

 

,

 

,

امروز شنبه روز وداع با  اوست در بندرعباس  شرمنده گشتم از سکوت  رسانه ها ، بی محلی به این فداکاریها  ، نه پیام وزیری ، نه داجویی  از خانواده و بچه های یتیمی ، امروز روز و داع با برکت جوذری است در بندر عباس امروز  روز ودای ما با ققنوس شهر  ما است امروز او را تنها نمی گذاریم. ما خود ، همه رسانه می شویم و تو راهی همراهی می کنیم.

,

 

,

 

,

امروز روز وداع با جوهری است ای بندرعباسی این اتش نشان فداکار شهرت  تنها نگذار در روز  معراجش مراسم تشیع جنازه آتش نشان شهید برکت جوذری ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه دهم مرداد ماه نود وچهار از منزل شهید به آدرس: الهیه جنوبی،پشت ورزشگاه خلیج فارس،کوچه آرمان پنج فردا تو را یکصدا  فریاد می زنیم فردا بندر عباس به پاس خدماتت  تو را فریاد می کند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه