اخبار داغ

دلواپسی از جنس زیباکلام!

ده نکته که زیباکلام ها باید بخوانند و بدانند!/ امام (ره) شماها را خوب میشناخت

ده نکته که زیباکلام ها باید بخوانند و بدانند!/ امام (ره) شماها را خوب میشناخت
امام خمینی (ره) آنروزها در یکی از بیانات خود در جمع خبرنگاران فرمودند: «ما تا بیاییم به مغز این آقایان روشنفکر بقبولانیم که آمریکا و غرب چیست، هفت نسل از ما گذشته است .» !!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تیتریک، امام خمینی (ره) شماها را خوب می شناخت ... .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,


وقتی دانشجویان پیرو خط امام (ره) ، سفارت آمریکا که نه بلکه ایستگاه مرکزی خاورمیانه سازمان جاسوسی CIA  را فتح الفتوح کردند ، بودند نظیر آقای زیبا کلام که در سطحی وسیع دلواپس و تقبیح کننده این اقدام انقلابی شده و مویه ها می نمودند .

امام عزیز آنروزها در یکی از بیانات خود در جمع خبرنگاران فرمودند : «ما تا بیاییم به مغز این آقایان روشنفکر بقبولانیم که آمریکا و غرب چیست، هفت نسل از ما گذشته است .» !!

جناب آقای زیباکلام در نامه ای سرگشاده به آقای قالیباف شهردار تهران  به بهانه اقدام به چاپ پوسترهای اعتراضی سفر لورانت فابیوس وزیر خارجه فرانسه به ایران  هر آنچه که در دل نهان داشتند بر سطور آوردند.
 

,
,
,
, امام عزیز آنروزها در یکی از بیانات خود در جمع خبرنگاران فرمودند : «ما تا بیاییم به مغز این آقایان روشنفکر بقبولانیم که آمریکا و غرب چیست، هفت نسل از ما گذشته است .» !!,
,
,
,
ده نکته که زیباکلام ها باید بخوانند و بدانند!/ امام (ره) شماها را خوب میشناخت
طرح گرافیکی که روی هیچ یکی از بیلبوردهای شهرداری تهران نصب نشد
 
, ده نکته که زیباکلام ها باید بخوانند و بدانند!/ امام (ره) شماها را خوب میشناخت,
, طرح گرافیکی که روی هیچ یکی از بیلبوردهای شهرداری تهران نصب نشد,
,
,

آنچنان سخت نیست که بتوان فهمید این استاد دانشگاه با چه مواضع و نیتی نامه را به نگارش درآورده است.

خیلی اما و اگرها بر ذهن متبادر است که آقای زیباکلام بدنیست کمی صبورانه با تفکر و تامل نسبت به آنها نظاره گر باشند .

_ اگر بقول رئیس جمهور محترم که در واکنش به منتقدان دولت با عصبانیت گفتند : « بیسوادها بروید به جهنم...» _ که اصلا چنین ادبیاتی در قاموس ما نیست که به ایشان چنین بگوییم که نمی گوییم .
_ اگر بگوییم ملیت ، غیرت ، شرف ، عزت ، وطن پرستی و ظلم ستیزی و از همه مهمتر وجدان بیدار در وجود ایشان نیست که در اینباره کمی تردید خواهیم کرد .
_ اگر بگوییم ایشان واقعا بیطرفانه و فراجناحی و دلسوزانه اظهار نظر دارند ، بازهم مرددیم .
_ اگر بگوییم ایشان هم نکند در پی دریافت نشان شوالیه دولت فرانسه اند که اینگونه تمام قد مدافع دولت مذکور هستند ، تردید کمرنگی داریم . و بعید نیست چنین آرزویی از ایشان ! ! !
_ و صدها اگر و مگر دیگر که مجال این نوشتار نیست .
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
امام عزیز آنروزها در یکی از بیانات خود در جمع خبرنگاران فرمودند : «ما تا بیاییم به مغز این آقایان روشنفکر بقبولانیم که آمریکا و غرب چیست ، هفت نسل از ما گذشته است .» !!*
*
,
امام عزیز آنروزها در یکی از بیانات خود در جمع خبرنگاران فرمودند : «ما تا بیاییم به مغز این آقایان روشنفکر بقبولانیم که آمریکا و غرب چیست ، هفت نسل از ما گذشته است .» !!*
,
امام عزیز آنروزها در یکی از بیانات خود در جمع خبرنگاران فرمودند : «ما تا بیاییم به مغز این آقایان روشنفکر بقبولانیم که آمریکا و غرب چیست ، هفت نسل از ما گذشته است .» !!*
,
امام عزیز آنروزها در یکی از بیانات خود در جمع خبرنگاران فرمودند : «ما تا بیاییم به مغز این آقایان روشنفکر بقبولانیم که آمریکا و غرب چیست ، هفت نسل از ما گذشته است .» !!*
, امام عزیز آنروزها در یکی از بیانات خود در جمع خبرنگاران فرمودند : «ما تا بیاییم به مغز این آقایان روشنفکر بقبولانیم که آمریکا و غرب چیست ، هفت نسل از ما گذشته است .» !!*,


لازم است آقای استاد که میل همیشگی ایشان به دیده شدن است و اینبار نماینده افواه عمومی تهران شده اند و خواستار جویای نظر اهالی پایتخت اند ، بخوانند و بدانند :

اولا، امیدوارم خانواده های دلشکسته و عزیز و فرزند از دست داده پرونده خونهای آلوده ، متن نامه آقای زیباکلام را نخوانده باشند که در غیر اینصورت ویرا نفرین خواهند کرد.

ثانیا، انجمن هموفیلی ایران حتما برای نظیر آقای زیباکلام پاسخ مناسب و درخور شان خواهند داشت.

ثالثا، انسان ، ابتلای به بیماری HIV  ، آنهم بصورت ناخواسته و اینگونه را حتی برای دشمنانش نیز نمی پسندد ، سوال اینجاست که اگر آقای زیبا کلام خدای نکرده برای فرزندان ویا عزیزانش چنین اتفاق و ابتلائی رخ می داد ، آیا بازهم چنین و چنان مجیزه گوی دولت فرانسه می شدند؟

رابعا،  آقای زیباکلام ، شما درست می گویید ! فرنسه می بایستی مصالح و منافع ملی خود را در نظر می گرفت چرا که او ( فابیوس ) بقول آقای فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه ، نماینده اسرائیل در مذاکرات هسته ای نیز هست . و ما مواضع و نظرات جنابعالی را در خصوص رژیم کودک کش صهیونیستی را خوب بیاد داریم و خوب است بدانید که همین دیروز آنان در کرانه باختری کودکی شش ماهه ای  را در مقابل دید گان پدر و مادرش زنده زنده سوزاندند . والله اگر ناخن نوه شما کمی خم شود تاب نخواهید آورد .!!!

خامسا، آقای دکتر باید بدانند که بفرموده امام راحل  و تاکید خلف سلف ایشان ، ما هرگز راضی نخواهیم شد که دشمن موضعی گرفته و یا حرفی بزند و یا تعریفی کند که به مذاق ما خوش بیاید ، چرا که اگر چنین شود آنروز ار خود باید بپرسیم که ما چه غلط و خبط و خیانتی به وطن کرده ایم که مورد تعریف آنان قرار گرفته ایم . !!!

سادسا، لازم است جمله معروف شهید راه مبارزه با استعمار و دیکتاتوری ، یعنی آیه الله العظمی مدرس را بعنوان مشق شب به آقای استاد زیباکلام تجویز کرد که فرمود : «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست.» !! اگر دیانتی مانده باشد .

سابعا، پاسخ به برخی از فرازهای نامه اخیر مربوط می شود به محمد باقر قالیباف، که در جبهه ها شاهد تکه تکه شدن نیروهایش توسط هواپیماهای جنگنده میراژ و سوپراتاندارد فرانسوی بود که والامر الیه...
 اما باز هم لازم است که ایشان ( زیبا کلام ) برای دفعه ای هم که شده این هفته به نماز جمعه تهران آمده و در آنجا دلایل آمریکا و اسرائیل ستیزی مردم تهران را باخبر شوند. و بد نیست آقای دکتر که اینچنین دلواپس بیت المال المسلمین اند به پرونده ابرویژه خوار و شهردار وقت تهران غ-ک در دوران سم ستوران اصلاحات نقبی بزنند. آری بد نیست .

ثامنا،مثل توصیه به خود و  سایر همفکران آقای زیبا کلام باید گفت : که دنیا به این زیبایی که تینک تانکهای آمریکایی برای شما سحر می کنند نیست . آقای دکتر باسواد بد نیست که سری به کتاب تلمود ، آن انبار شرارتهای صهیونیسم زده و در پروتکلهای دانشوران یهود بخواند و بداند که آن نژاد پرستها همه ابناء بشری را بهائم و برده خویش می دانند .

 وای برما !!!

تاسوعا، آقای زیبا کلام بدانند ، که این انقلاب و ایدئولوژی مترقی آن در سنین شباب است و تازه اصلها ثابت و فرعها فی العالم شاخ وبرگ میگیرد و با گردنی افراشته  در حال نمو است و این شجره نگبانانی دارد که بقیمت جان ناچیزشان از آن حراست می کنند .
امروز دیگر دوران یپرم خان ارمنی و حیدر خان عمواغلی ها نیست که شیخ فضل الله ها را بر دار استیلای غربزده گی کنند . !!!


و ثمره ان مجاهدتها و خون دل خوردنهاست که اسلام ناب محمدی ( ص ) در مقابل اراذل و اوباش دنیا اینچنین با ابهت ایستاده است و حتما آقای زیبا کلام نشست سران متفقین در فتح تهران را در دوران جنگ جهانی دوم در کتابها و اسناد و تصاویر خوانده اند و دیده اند . ! !! که با چه خفتی با پهلوی دوم برخورد کردند .

و اما عاشرا  و کلام آخر، سیره فرزندان انقلاب همچون پایان نامه ایست که در دانشگاه نهضت سیدالشهداء علیه السلام از آن دفاع شده است و آن اینست که تا آخرین لحظه امکان انابه و بازگشت و بیداری از خواب لجوجانه و تعمدی غفلت که ناشی از بداخلاقی هاست ، فرد را به اردوگاه عزت و آزاد ه گی فراهم می کنند که این مرام مراد و بنیان گذار انقلاب و جانشین وی بوده وهست و امید است که به فضل الهی این تلنگر بر آقای زیبا کلام و دوستانشان  وارد شود  که تاریخ مملو از تجربه و عبرت است.

سعید صمیمی نژاد - تحلیلگر مسائل سیاسی - تیتریک

,
,
,
, اولا،,
,
, ثانیا،,
,
, ثالثا،,
,
, رابعا،,
,
, خامسا،, آنروز ار خود باید بپرسیم که ما چه غلط و خبط و خیانتی به وطن کرده ایم که مورد تعریف آنان قرار گرفته ایم . !!!,
,
, سادسا،,
,
, سابعا،,
,
,
, ثامنا،,
,
,  وای برما !!!,
,
, تاسوعا،,
,
,
,
,
,
, و اما عاشرا  و کلام آخر،,
,
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه