اخبار داغ

گلایه‌های یک استقلالی از خالی شدن ورزشگاه‌ها

گلایه‌های یک استقلالی از خالی شدن ورزشگاه‌ها
سرپرست اسبق استقلال گفت: ورزشگاه‌های ایران یک شبه از تماشاگر خالی نشده که یک شبه تماشاگران برگردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانااصغر حاجیلو در گفت‌وگو با فارس در خصوص وضعیت تیم سایپا گفت:‌در باشگاه سایپا قرار است هر ارتباطی که با رسانه‌ها می‌گیریم از طریق بخش ارتباطات باشد و به همین دلیل من با شرمندگی نمی‌توانم در مورد سایپا صحبتی را مطرح کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد خالی شدن ورزشگاه‌ها از تماشاگران گفت: وقتی تصاویر ورزشگاه‌ها را از تلویزیون می‌بینم حسرت می‌خورم در تابستان و زمانی که دانش‌آموزان و دانشجویان هم اوقات فراغت دارند ورزشگاه‌ها تقریباً خالی از تماشاگر است. در ورزشگاه آزادی 18هزار تماشاگر حاضر می‌شود آن هم در یک عصر تابستانی در گذشته‌ها فقط در تمرین استقلال 5هزار تماشاگر حضور داشتند.

,

حاجیلو افزود: ورزشگاه‌های ما یک شبه از تماشاگر خالی نشده‌اند که بخواهیم آنها را یک شبه بازگردانیم. عوامل زیادی در این مسئله دخیل هستند اینکه بازی‌ها با طراوت نیست، برخی مسابقات حاشیه‌های زیادی دارد، جو ورزشگاه‌ها مناسب نیست. حرف‌هایی که در ورزشگاه‌ها رد و بدل می‌شود حرف‌های مناسبی نیست، افشاگری‌هایی که انجام شد و دخالت دادن زندگی شخصی برخی در فوتبال و ... همه دست به دست هم داد تا فوتبال ما به اینجا برسد.

,

سرپرست اسبق استقلال در مورد اینکه در گذشته مردم فوتبال را دوست داشتند، گفت:‌بله در گذشته آدم‌های بزرگ زیادی در فوتبال بودند اما اکنون کمتر شاهد این افراد هستیم. باشگاه‌ها نیز فقط عنوان فرهنگی را یدک می‌کشند و هیچ اقدام فرهنگی مناسبی در این زمینه انجام نمی‌دهند. اکنون رسانه‌ها و به خصوص رسانه ملی می‌تواند با فرهنگسازی مردم را با فوتبال آشتی بدهد البته این مسئله زمان بر است و یکشبه نمی‌توان مردم را به ورزشگاه‌ها آورد همانطور که آنها یک شبه نرفته‌اند. مردم در گذشته فوتبال را دوست داشتند و از آن لذت می‌بردند اکنون هم می‌توان کاری کرد که دوباره مردم با فوتبال آشتی کنند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه