اخبار داغ

از دزدیده شدن فرزند تا استعفای رئیس دانشگاه پرسپولیس

از دزدیده شدن فرزند تا استعفای رئیس دانشگاه پرسپولیس
رئیس مرکز علمی کاربردی پرسپولیس گفت: به دلیل برخی مشکلات و حسادت ها و همچنین مشکلی که برای فرزندم به وجود آمد، از این سمت استعفا دادم و با موفقیت هیات مدیره مهدی خواجه وند رئیس دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناداریوش سودی امروز (شنبه) در نشست خبری دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس گفت: دوست ندارم دوباره اتفاقی برای خانواده ام رخ دهد زیرا 22 اردیبهشت امسال فرزندم را دزدیدند و پس از ده ساعت، نیروی انتظامی او را در صندوق عقب یک اتومبیل پیدا کرد که در این ماجرا یک نفر نیز کشته شد.

وی ادامه داد: به عنوان رئیس این مرکز، اگر مشکلی داشتم دوست ندارم مسائل و مشکلاتم به مرکز علمی ضربه ای وارد کنند و شاید فشاری بود که می خواستند من دیگر در این سمت نباشم. هر چند که از انگیزه دزدیده شدن فرزندم چیزی نفهمیدم.

رئیس مستعفی دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس هدف از تشکیل این مرکز را ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این مرکز 1535 دانشجو (555 زن و 980 مرد) دارد که 517 نفر از آنها شهریور امسال فارغ التحصیل می شوند.

وی چشم انداز این مرکز را جذب 3500 دانشجو عنوان کرد و گفت: به یکی از بزرگترین مراکز علمی تبدیل خواهیم شد و رشته هایی مانند ماساژ، تغذیه، زبان شناسی، حقوقی و مجری گری ورزشی رشته هایی هستند که در هیچ دانشگاه دیگری به غیر از این مرکز تاسیس نمی شود.

سودی ادامه داد: متاسفانه عده ای علاقه ندارند این مرکز پابرجا بماند و برای آنکه گزندی به این مرکز نرسد از سمت خود استعفا می دهم. این استعفا فقط با هدف دوام این مرکز است. دوست ندارم مقابل چشمانم فرزندم فدای اجتماع شود. هرچند که خودم دوست دارم قربانی جامعه شوم.

حسین کلانی عضو هیات مدیره مرکز آموزش علمی کاربردی پرسپولیس نیز در این نشست گفت: این مرکز با مشکلات زیادی راه اندازی شد، حتی از سوی وزارت علوم نیز در مقطعی بسته شد اما با کمک افرادی مانند حمیدرضا سیاسی دوباره بازگشایی شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال های اخیر شاهد آن هستیم که قدر زحمات افراد دانسته نمی شود و حتی برای آنها مشکلاتی ایجاد می کنیم. شاهد هستیم برخی نا آگاهی ها و خودخواهی و غرض ورزضی ها باعث خلل در حرکت علمی این مرکز می شود.

کلانی ادامه داد: با این گونه تفکر قصد داشتند ما را از اهداف اصلی این مرکز منحرف کنند و با کمال وقاحت، فرزند رئیس مرکز را می ربایند و تبرئه می شوند. در کدام مرکز قضایی چنین اتفاقی رخ می دهد؟

وی گفت: در هیات مدیره با توجه به دلایل مطرح شده سودی، نتوانستیم استعفای او را قبول کنیم و با شناختی که از خواجه وند داشتیم وی را به ریاست مرکز انتخاب کردیم اما با این شرط که سودی همچنان در کنار ما باقی بماند.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام /*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه