اخبار داغ

امروز انجام شد:

تودیع و معارفه خاموش در ملایر

تودیع و معارفه خاموش در ملایر
این روزها یکی از عادت های مدیران ملایر برگزاری مراسم تودیع و معارفه در سکوت خبری و بدون حضور خبرنگاران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها، امروز باخبر شدیم که مراسم تودیع و معارفه  رئیس جمعیت هلال‌احمر ملایر برگزارشده و این در حالی است که  برای حضور در این مراسم از خبرنگاران دعوت نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

مراسم تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال‌احمر ملایر پنجمین مراسمی است که در ماه‌های اخیر در شهرستان ملایر بدون حضور خبرنگاران برگزارشده است.

,

این در حالی است که برخی از مدیران در شهرستان برای حضور در برنامه‌ها فقط از خبرنگار صداوسیما دعوت می‌کنند و مابقی خبرنگاران در این برنامه‌ها جایی ندارند.

,

مراسم‌های تودیع و معارفه رئیس اداره ارشاد ، رئیس اداره راه و شهرسازی ، رئیس دادگستری و رئیس تعزیرات حکومتی ملایر از دیگر مراسم‌هایی است که بدون حضور خبرنگاران انجام‌شده است.

,

*خبرنگاران ملایر کم کارند!

,

یکی از مشکلات مهم  کاری خبرنگاران  در ملایر عدم همکاری و همکاری ضعیف برخی از ادارات در این شهرستان با اصحاب رسانه  بوده که باعث شده خبرگزاری‌های کشوری خبرنگاران خود را در شهرستان ملایر کم‌کار قلمداد کنند.

,

این در حالی است که خبرنگاران ملایر در دیدار با فرماندار ملایر، در دیدار با رئیس اداره ارشاد اسلامی ملایر و در مراسم روز روابط عمومی از رابطه ضعیف مدیران شهرستان با اهالی رسانه گله شده بودند.

,

در مراسم روز روابط عمومی که با حضور تمامی مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان ملایر برگزار شد دو تن از خبرنگاران ملایر به نمایندگی از رسانه‌ها انتقادها و گلایه‌های خبرنگاران به مسئولان روابط عمومی ادارات را بیان کردند.

,

این خبرنگاران عدم تعامل با خبرنگاران، عدم پاسخگویی به‌موقع، تداخل جلسات، کار با یک رسانه خاص، عدم بازپرداخت به‌موقع هزینه‌های رسانه‌ها‌، عدم اطلاع‌رسانی به‌موقع برای حضور در جلسات، در دسترس نبودن برخی مدیران و انتشار اخبار سوخته را از انتقادات عمده خبرنگاران اعلام کردند.

,

یکی دیگر از مشکلات خبرنگاران عدم اطلاع‌رسانی از حضور مسئولان استانی و کشوری در ملایر توسط ادارات مختلف است که می‌توان به سفر قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی ملایر اشاره کرد.

,

در مراسم سفر قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی عدم اطلاع‌رسانی دقیق موجب عدم حضور برخی از خبرنگاران ملایر در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر ملایر شد که این امر  باعث انتقاد خبرگزاری‎ها از خبرنگاران خود به دلیل عدم پوشش سفر قائم‌مقام وزیر شد.

,

* "شهرستان ویژه باید اخبار ویژه داشته باشد"

,

"شهرستان ویژه باید اخبار ویژه داشته باشد" این جمله ای است که به گوش خبرنگاران بخصوص خبرنگارانی که در حوزه خبرگزاری ها کار می کنند بسیار آشنا است اما عدم همکاری برخی از ادارات باعث شده که عمدتا این جمله توسط مسئولین خبرگزاری ها به خبرنگاران گفته شود.

,

حال باید از مدیران ملایر پرسید که عدم دعوت از خبرنگاران در مراسم‌های مختلف ضعف در سیستم مدیریتی است یا جلوگیری از انتقادات احتمالی خبرنگاران به مدیران؟

,

چرا باید در بسیاری از مراسم‌ها فقط از یک خبرنگار در ملایر دعوت‌شده و بقیه خبرنگاران دعوت نمی‌شود مگر غیرازاین است که وظیفه هردو اطلاع‌رسانی است؟

,

اگر قرار است که این‌گونه مراسم‌ها در سکوت خبری برگزار شود چرا از یک خبرنگار دعوت می‌شود و دیگر اصحاب رسانه دعوت نمی‌شوند؟

,

انتهای پیام/ج

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه