اخبار داغ

پیام تسلیت ولی‌عهد سعودی به خانواده «بن لادن»

پیام تسلیت ولی‌عهد سعودی به خانواده «بن لادن»
ولی‌عهد عربستان با صدور پیامی کشته شدن چهار تن از اعضای خانواده بن لادن در سانحه هوایی در بریتانیا را به خانواده سرکرده پیشین القاعده تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، «محمد بن نایف» ولی‌عهد عربستان در پیامی به خانواده «بن لادن» به دلیل از دست داد چهار تن از اعضای خانواده‌شان تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


پایگاه خبری «دات مصر»، گزارش داد که این پیام از سوی ولی‌عهد عربستان در پی کشته شدن چهار نفر از اعضای خاندان بن لادن در سانحه هوایی در بریتانیا صادر شده است.

روز جمعه (دیروز) یک هواپیمای اختصاصی خانواده عربستانی بن لادن در فرودگاه «بلک بوش» در انگلیس دچار سانحه شد که در پی آن چهار تن از اعضای این خانواده کشته شدند.

گروه بن لادن که به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های ساخت‌وساز جهان شناخته می‌شود به وسیله محمد بن لادن، میلیاردر سعودی و پدر «اسامه بن لادن» بنیانگذار و رهبر پیشین القاعده تأسیس شده است.

خاندان بن لادن از روابط نزدیکی که با ملک عبدالعزیز بنیانگذار عربستان سعودی داشتند و توانستند پروژه‌های ساختمانی مهمی را با دولت سعودی به امضا برسانند، که از جمله آنها می‌توان به نوسازی مسجدهای مکه و مدینه اشاره کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهایپیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه