اخبار داغ

از دیدن شما خوشحالیم خانم ابتکار!

از دیدن شما خوشحالیم خانم ابتکار!
یکی از هنرمندان حاضر در جشنواره محیطی مازندران با اظهار خوشحالی از بازدید رییس سازمان محیط زیست از آثار هنرمندان این عرصه، گفت: با وجود نگاه ویژه‌ی مسوولان می‌توان کارهای بزرگ‌تری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فرشته زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی سفر معصومه ابتکار به مازندران و بازدید او از آثار هنرمندان محیطی، اظهار کرد: خانم ابتکار با صبر و حوصله از همه‌ی آثار دیدن و با هنرمندان درباره‌ی کارهای‌شان صحبت کرد. همین که رییس سازمان محیط زیست وقت گذاشت و به دیدن این آثار آمد، ما خیلی خوشحال شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفر معصومه ابتکار به مازندران و بازدید او از آثار هنرمندان محیطی,

 

,

او به تأثیر کار هنرمندان محیطی در راستای حل معضلات زیست‌محیطی اشاره و بیان کرد: من و دیگر هنرمندان سال‌هاست با آقای نادعلیان کار می‌کنیم و در این مدت سعی کرده‌ایم از متریال‌های خود طبیعت مثل سنگ و چوب برای کارهای‌مان استفاده کنیم. هنرمندان این عرصه می‌توانند با کارهای‌شان در راستای حل معضلات زیست‌محیطی و مشکلاتی که با آن‌ها در کشور روبه‌رو هستیم، موثر باشند.

,

 

,

سفر ابتکار به مازندران
,

, , ,
سفر ابتکار به مازندران
,

 

,

این هنرمند محیطی همچنین گفت: ما سال‌هاست در زمینه‌ی هنرهای محیطی فعالیت می‌کنیم و مسوولان به‌تازگی به این حوزه توجه کرده‌اند. البته این اتفاق جای خوشحالی دارد.

,

 

,

معصومه ابتکار در سفری که به مازندران داشت بر لزوم تشکیل ستاد واکنش سریع در جنگل و ابلاغ مصوبه‌ای برای حمایت از برنامه‌های مدیریت پسماند تأکید و از آثار هنرمندان محیطی در جنگل‌های نزدیک به روستای پارت‌کلا دیدن کرد.

,

 

,

پیش از این نیز هنرمندان بر لزوم همکاری سازمان محیط زیست و سایر سازمان‌های مرتبط با هنر محیطی برای رفع معضلات زیست‌محیطی تأکید کرده بودند.

,

 

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه