اخبار داغ

مرکل و رویای صدر اعظمی مجدد آلمان

مرکل و رویای صدر اعظمی مجدد آلمان
مرکل به منظور بررسی راهبرد مبارزۀ انتخاباتی خود در سال 2017 با مشاوران ارشد حزب خود یعنی اتحادیه دموکرات مسیحی نشستی برگزار کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آنگلا مرکل قصد دارد با حضور در انتخابات فدرال در سال 2017، شانس خود را برای احراز کرسی صدراعظمی آلمان امتحان کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مجله آلمانی اشپیگل امروز از تمایل مرکل به افزایش دوران زمامداری خود خبر داد. وی از سال 2005 صدراعظم آلمان بوده است.

,

اشپیگل افزود مرکل به منظور بررسی راهبرد مبارزۀ انتخاباتی خود در سال 2017 با مشاوران ارشد حزب خود یعنی اتحادیه دموکرات مسیحی نشستی برگزار کرده است.

,

گفته می‌شود در مذاکره با پیتر تائوبر، دبیرکل اتحادیه دموکرات مسیحی و کلاس شولر، مدیر سیاسی این حزب توافق شد که این مبارزۀ انتخاباتی باید به صورت درون حزبی و نه توسط یک فرد خارجی سازماندهی شود؛ شیوه‌ای که حزب سوسیال دموکرات میانه‌گرای چپ با توسل به آن گرهارد شرودر، صدر اعظم سابق آلمان را به پیروزی رساند.

,

به گزارش اشپیگل مرکل اخیرا با هورست سیهوفر، رهبر حزب اتحادیه سوسیال مسیحی در ایالت بایرن (باواریا) به بررسی راهبرد انتخاباتی خود پرداخته است.

,

به گزارش پرس تی وی، سیهوفر در این نشست از این حزب خواست برای دستیابی به اکثریت مطلق در انتخابات سال 2017 هدفی را تعیین کنند.

,

مرکل سال 2013 برای سومین بار توانست صدر اعظم آلمان شود و پس از چند هفته مذاکره با سوسیال دموکرات‌ها یک دولت ائتلافی تشکیل داد. وی در دوره قبلی فعالیت خود هدایت یک دولت ائتلافی متشکل از احزاب اتحادیه سوسیال مسیحی، سوسیال دموکرات و دموکراتیک آزاد را بر عهده داشت.

,

در ادامۀ این گزارش آمده است مرکل قصد دارد ابتدای سال 2016 به طور رسمی تصمیم خود برای شرکت در انتخابات آتی را اعلام کند.

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه