اخبار داغ

قلعه نویی آدم پیچیده ای است

قلعه نویی آدم پیچیده ای است
ملوان بندر انزلی با پیروزی خانگی مقابل ذوب آهن، لیگ پانزدهم را خیلی خوب آغاز کرد و با این برد بارقه‌های امید برای حل مشکلات ملوان زنده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناتکلیف مدیریت ملوان پس از تمایل نداشتن داریوش بهشتی جهت ادامه همکاری با این باشگاه مشخص نیست و امیر قلعه نویی نیز به جهت همین بلاتکلیفی مدیریتی، انزلی را ترک کرد و زمانی را برای برآورده شدن خواسته‌های خود تعیین کرده تا شاید وضعیت مدیریتی باشگاه سروسامان گیرد. ملوان پس از پایان هفته نخست لیگ بین بهترین‌های هفته یک نماینده دارد که آن هم امیر قلعه نویی است، مربی ای که قرارداد خود را با ملوانی‌ها نهایی نکرده و همچنان وضعیت حضورش در انزلی مبهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قائم‌مقام باشگاه ملوان بندر انزلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» در خصوص پیروزی خانگی این تیم می‌گوید: «پیروزی مقابل ذوب آهن شروع بسیار خوبی برای ما بود. تمرینات ملوان خیلی دیر آغاز شد اما نمایش خوب بازیکنان در تمرینات تیم نشان دهنده انگیزه بالای بازیکنان برای کسب موفقیت در لیگ بود که برد مقابل تیم خوب ذوب آهن در نخستین بازی این موضوع را ثابت کرد.» رمضانی در پاسخ به این سؤال که احتمال مدیرعاملی دنیامالی چقدر است؟ می‌گوید: «دنیامالی تجارب بسیار خوبی دارد و‌ شأن او از مدیرعاملی باشگاه بالاتر است، او مغز متفکر ملوان است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. به هر حال دنیامالی دوشنبه به کشور باز می‌گردد و بلافاصله بعد از حضور دنیامالی، مدیرعامل باشگاه معرفی خواهد شد.» قائم‌مقام باشگاه ملوان در خصوص احتمال همکاری نکردن قلعه نویی با ملوان می‌گوید: «خواست قلعه نویی این بود که بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود که این گونه هم شد. قلعه نویی آدم پیچیده‌ای است؛ به این دلیل نمی‌توان در خصوص ادامه همکاری یا همکاری نکردن وی قاطعانه صحبت کرد.»

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه