اخبار داغ

بایدن هم به رقابت انتخاباتی می پیوندد

بایدن هم به رقابت انتخاباتی می پیوندد
معاون رئیس جمهور آمریکا نشست‌هایی را در خانه خود در واشنگتن برگزار کرده است تا در خصوص شرکت احتمالی در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی، تصمیم گیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  روزنامه نیویورک تایمز نوشت: جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در حالی قصد دارد در خصوص شرکت احتمالی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری تصمیم گیری کند که "بو بایدن" یکی از پسران وی از پدرش خواسته بود تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بو بایدن در ماه می بر اثر ابتلا به بیماری سرطان جان خود را از دست داده است. دیک هارپوتلیان رهبر سابق حزب دموکرات در ایالت کارولینای جنوبی در این باره گفت: این مساله محرمانه‌ای نیست که بو بایدن از پدرش خواسته بود تا در رقابت های انتخاباتی شرکت کند. اگر او بخواهد به کاری که پسرش خواسته عمل کند، در رقابت های انتخاباتی شرکت خواهد کرد.

,

هانتر پسر جوانتر بایدن نیز از نامزدی پدرش در انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرده است. بایدن نشست های مختلفی را در واشنگتن برگزار کرده است تا تصمیم نهایی در خصوص شرکت احتمالی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری را اتخاذ کند.

,

به نظر می رسد در صورت شرکت بایدن در رقابت های انتخاباتی، با توجه به عملکرد هیلاری کلینتون و جلب آراء زیاد مردم آمریکا، وی کار سختی را در پیش خواهد داشت.

,

بایدن 72 ساله تاکنون دو بار در سال های 1998 و 2008 میلادی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد شده است. وی قرار است تا پایان تابستان در خصوص نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی تصمیم گیری کند.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه