اخبار داغ

برخورد وزارت کشور با تبلیغات‌انتخاباتی زودرس

برخورد وزارت کشور با تبلیغات‌انتخاباتی زودرس
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه از نامزدهای احتمالی تقاضا کردیم زودتر از موعد، فضای کشور را انتخاباتی نکنند، گفت: اگر کسی احیانا نقض مقررات کند، مطابق ضوابط با او برخورد و رفتار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسینعلی امیری روز یکشنبه در حاشیه آیین معارفه معاونین سازمان تعزیرات حکومتی افزود: برنامه ها در ستاد انتخابات کشور تقریبا بطور مرتب انجام می شود و استان ها نیز در حال سازماندهی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: عمدتا در جلسه اخیر ستاد انتخابات کشور، موضوع تبلیغات و ستاد انتخاباتی زودرس در دستور کار بوده و شرایط استان ها را رصد می کنیم و از نامزدهای احتمالی تقاضا کردیم زودتر از موعد انتخابات، فضای کشور را انتخاباتی نکنند.

,

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه ملاک قانون است، خاطرنشان کرد: اگر کسی احیانا نقض مقررات کند، در جای خود، مطابق ضوابط با او برخورد و رفتار می شود.

,

** هزینه های انتخاباتی شفاف سازی می شود

,

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس افزود: لایحه شفاف سازی هزینه انتخاباتی را تقدیم دولت کردیم و امیدواریم هر چه زودتر به مجلس برود و تصویب شود.

,

وی در پاسخ به این سووال که آیا این لایحه قبل از انتخاب دهمین دوره مجلس شورای تصویب می شود، گفت: امیدواریم تا قبل از آن به تصویب برسد که این موضوع البته به تراکم کار در دولت و مجلس شورای اسلامی بستگی دارد.

,

امیری ادامه داد: فکر می کنیم این لایحه می تواند در جهت شفاف سازی و ایجاد اعتماد و اطمینان بیشتر موثر باشد. البته موضوع شفاف سازی هزینه انتخاباتی همیشه مدنظر قرار داشته اما این لایحه ای که تهیه و تقدیم دولت و مجلس شده، تکلیفی برای نامزدها مشخص می کند تا هزینه انتخاباتی را شفاف کنند تا بی اعتمادی در جامعه ایجاد نشود.

,

** خبر انسداد مرز ایران با ترکیه صحت ندارد

,

سخنگوی وزارت کشور در مورد انتشار برخی اخبار در مورد انسداد مرز ایران با ترکیه گفت: چنین نیست و دلیلی وجود ندارد که بخواهیم مرز خود را با ترکیه ببندیم.

,

وی ادامه داد: مرز هوایی و زمینی کاملا باز است و رفت و آمد جریان دارد.

,

امیری تصریح کرد: وقفه ای در مرز ریلی از طرف خود ترک ها برای بررسی انفجاری که در خاک آنها اتفاق افتاد، ایجاد شده، اما رفت و آمد در مرزهای هوایی و زمینی با ترکیه بطور کامل انجام می شود.

,

وی تاکید کرد: خبر انسداد مرز ایران با ترکیه از اساس صحت ندارد و آن را قویا تکذیب می کنم.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه