اخبار داغ

جزئیات دستگیری مظنونین آتش سوزی هتل بندرعباس

جزئیات دستگیری مظنونین آتش سوزی هتل بندرعباس
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با تلاش و حضور به موقع نیروهای قضایی استان در محل وقوع حادثه آتش سوزی هتل هرمز بندرعباس، سه نفر مظنون دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار کرد: یک نفر از این مظنونان در محل وقوع حادثه و دو نفر دیگر نیز شب گذشته (شنبه) بازداشت و تحت بازجویی‌های قضایی قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه یک نفر دیگر نیز تحت تعقیب قرار دارد، خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده از مسافران هتل هستند که اختلافات به وجود آمده بین آنها منجر به آتش سوزی هتل شده است.

,

اکبری تصریح کرد: پرونده در مرحله تحقیقات اولیه است و صبح امروز به بازپرسی برای رسیدگی ارجاع شده است.

,

رئیس کل دادگستری هرمزگان تاکید کرد: با کسانی که سعی در ایجاد اخلال در نظم و آرامش و امنیت جامعه دارند، مطابق قانون برخورد قاطع و جدی خواهد شد.

,

حادثه آتش سوزی هتل هرمز بندرعباس ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد جمعه نهم مردادماه در اتاق 213 هتل رخ داد که علت آن در دست بررسی است.

,

در جریان این حادثه ماموران آتش نشانی بندرعباس به موقع در محل حادثه حاضر شده و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

,

در این عملیات 57 نفر از مسافران که 40 نفر آنان خارجی بودند، نجات یافتند.

,

بنابراین گزارش، در دو حادثه آتش سوزی در مجتمع تجاری ستاره جنوب هرمزگان و هتل هرمز بندرعباس که در روزهای پنجشنبه و بامداد جمعه هفته گذشته روی داد، چهار نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که یکی از آنها برکت جوذری، فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک آتش نشانی بندرعباس بود.

,

انتهای پیام/بج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه